Karmatörlés | Önmegvalósítás.hu

Karmatörlés

Félreértés ne essék, nem a személyről szeretnék nyitni egy blogot.

Hanem maga a fogalom foglalkoztat.

Vajon lehetséges-e?
Nem esetleges menekülés ez?
Kibújó a vállalt feladatok alól?

Ha ezt a gyakorlatot ráadásul meg is lehet tenni, akkor mi értelme van a karmának?
Vagy csak a "kiválasztottak" kiváltsága?

Mit gondoltok?

Beküldte: | 2009. nov. 10. kedd - 20:57

Hozzászólások

132 hozzászólás
Szia Bochecha
2009. november 17. kedd, 20:59 | kobold   Előzmény

Jó-Jó-, a kérdés, vagy csodálkozásom arra irányult, h miért, honnan, kitől stb van éppen akkor a csodanap? Hallottam sokszor, h ilyen-olyan nap lesz, mint írtam, tettem a dolgom, de a tudás az, amikor tudom, látom érzem mi az, kitól, miért...stb. Ez éppen a minap vetődött fel bennem, mert nem tudom, bevallom.

Egyet értek veled, és biztos Hermessel is.
De éppen ezért " Részemről nagyon kevés olyan ma 'felkapott' tanítót, gurut stb tudnék mondani, aki nekem 'tiszta'..." nem találsz tiszta embert, mert emberből vagyunk, és kell! Kell rossznak is lenni, de nem akkor, amikor dolgozunk. Senki nem lesz csodalény ettől, csak assig a rövid ideig legyen a lehető legjobban így, amíj dolgozunk..... Így kiegészítve már remek ugye? Persze ezért is kell válogatni, hová is megy az ember egy sima tanfolyamra is, ahol nem avatkoznak -látszólag sem- bele az energetikánkba. Főleg az a lényeges, h ahol megteszik, ott jó legyen minden, a mester is, ahelyiség is, és figyelje a többi neofitát is... annyira, ahogy a 3D-ben lehet...... Huh, de jó körmondat....

Igen, kötődés meg lehet, de nem kötelező, és talán nem is hasznos. Mint kiderült, anno valaki elment egy másik mesterhez, mert nem volt jó az első, és azt akarta, h ne a rossz mester legyen az ő energetikájában. Hááát ez volt már régen, nem tudom, hol tart most az az illető..

Maradj tovább is ennél a tisztaságnál.....
SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2009. november 17. kedd, 21:34 | Bochecha   Előzmény

Nekem azt hiszem, az tartozik a 'tiszta' kategóriába, aki nem próbál meg SEMMILYEN módon belemászni Mások energetikájába, 'csak' utat mutat (kölcsönvettem az egyik Útitársam szóhasználatát :) ), közben az életével mutat példát, és az intuícióm is azt mondja rá, hogy 'rendben van'.

Persze, (majdnem) mindenkinek vannak hibái, aki itt él a 3D-ben, de ezzel nem tudom, hogy mennyire értek egyet: "Kell rossznak is lenni, de nem akkor, amikor dolgozunk" Hát, nekem az sem jön be, ha valaki szabadidejében gyerekeket molesztál, amúgy meg hirdeti az igét. Sajnos ilyenekért nem is kell messzire menni...

Azt elárulod, hogy milyen módszerrel gyógyítasz? Ugye, nem nadi?

szeretettel:Bochecha

Szia Bochecha
2009. november 17. kedd, 22:55 | kobold   Előzmény

Azt azért hozzátenném, h olyan durva dolgokra nem kéne gondolni, mint a molesztálás, meg a többi. De sajna a 3D ilyen világ, akár akarja vki, vagy sem. A nagyon kírívót félre téve, és eleve kizárva gyógyítói munkák közül, akkor még mindig van sok lehetőség. Itt azok állnak, amik nem pont szándékosak, de mégis megtörténik. Talán, még az okozó sem tud róla.
Egy kis magyarázat, mi az oka...: Lássuk.... Kicsit magasröptű, de bocsi érte, kevés az idő, hely a teljeshez

A 3D világunk megléte magával hozza a dualitást. A fent-lent, nappal-éjszaka. jó-rossz... stb fogalmakat. Gondolom ismerős... Lássuk a "fizikai test" működését. A belső tudatalattiról nem tudunk semmi, csak azt, h nem éppen pozitív dolgokat akar végrehajtani. Talán egy kicsit az ego is ide rakható, de még ne tegyük.... Tehát, kifelé, a világ felé akar megnyilvánulni. A test egy végrehajtó szerv. Ezt szeretné irányítani. A másik részünk, a tudatos rész. Eldönti, h ilyen szeretne lenni. Szép, kedves, mosolygós...stb. Ehez járul hozzá az addigi tapasztalat, beveltetés...stb. És ez a rész is kifelé akar megnyilvánulni. -Sajna, ábrát nem tudok hozzá rajzolni.- De az ő kezében van a közvetlen irányítás, és kifelé megnyilvánul. A másikat, mivel több rossz dolgot szeretne, nem hagyja menyilvánulni. Ez az az állapot, amikor a hátsó dolgok nem tudnak megnyilvánulni, akkor a test felé fordulnak, és megbetegítik. Kicsit fura példa rá, de amikor a halottakat búcsúztatják, akkor azt mondják, "milyen jó ember volt." Ez azt jelzi, h a nagyon jó, kedves ember magába folytja a rosszat, ami megbetegíti, és meg halhat bele... Vigyázat, nem belekeverni mást, ami nem ehez illik, mert nem minden rossz pl: gyilkosok més okból de nem ide tartoznak... Ésszel is végig kell ezt gondolni. Tehát, a megoldás NEM az, h a párunkat molesztáljuk, energiát lopkodunk tőle 1-1 balhé közepette, majd lerendezve a belső trutyi, és semmiről nem tudunk,,,, avagy anyázva kiabálunk a másik autósra, aki nem megy -ez átok-, avagy indulatosan beszélünk..... HANEM a megoldás 1-1 séta az erdőben, közben nagyot kiabálva, vagy 1-1 észrevétlen pillanatban leboxoljuk otthon a kispárnát, vagy konditerem, vagy.... talán nem jó példa mostanság, egy focimérkőzésen kiüvölti magát az ember. Lényeg, h a sok negatív eltávozik a testből, és nem sérül lelkileg sem senki. A lányoknak szerencséjük van. A nekik nehezebb rész az, h a szívükkel dolgoznak elég sokat minden nap, és sokat, soknak kinyitják. Többet sérülnek, mint a fiúk, de a segítség nekik a piros napokban van...... Az egyik féle magyarázat arra, h miért nem mentesül az ember piszoktól.....

Elárulom, de sem nadi, sem reiki, sem rai, sem imf, De csak privátban. csak nem tudom hogyan kell, és amúgy is akartam már írni 1 mondatot neked, de megakadtam.... Majd egyszer, ha gondolod...

Hozzáteszem, h mincsenek technikák, rendszerek. csak gyógyítás van !!!
--egy gyógyító van, és egy paciens van.--- Nincs tv, nézők....stb.
Ezen belül, ha megtalálom azt a pontot, ahol, és amivel át lehet verni a paciens egoját, xy részét, akkor onnantól kezdve csak a paciens van, ő a gyógyító, és egyben a paciens is.....
Ehez kellenek a technikák, az elején, tanulásként, amúgy nincs..... Minél több a VALÓS ismerete a gyógyítónak, annál hamarabb sikerül megtalálni az utat, meggyógyítani a pacienst. Majd..
És minden elismerés a PACIENSÉ lesz. Hiszen Ő volt a csoda. Aki előtt fejet hajthatok...

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2009. november 18. szerda, 9:48 | Bochecha   Előzmény

Először is, NAMASTE! :)

Nagyot mosolyogtam azon, amit az erdő-beli sétáról írtál, ugyanis egy ideje erdő mellett élek, és ilyen célokra ki is használom a dolgot. :)))

"de a segítség nekik a piros napokban van..." Ez miért is segítség?

Nagyon jó, ha eljutottál odáig, hogy nem 'rendszeren belül' gyógyítasz. Én ezt rendszeren belül tettem elég sokáig, aztán lehullott a fátyol, úgyhogy most úgy csinálom, ahogy éppen jön bentről. :)

"Ezen belül, ha megtalálom azt a pontot, ahol, és amivel át lehet verni a paciens egoját" - átverni?! miért? hogyan?
Részemről inkább a tudatosítás az út, hogy lássa, miért lett beteg, és tudjon belül változtatni, ezzel máris nagyot lépett a gyógyulás felé. :)

Ha ráklikkelsz az írásom alján a nevemre, bejön egy lista a hozzászólásaimmal, és jobbra fent van egy olyan, hogy 'kapcsolat', ráklikk, és tudsz írni privátban.

szeretettel:Bochecha

Szia Bochecha
2009. november 18. szerda, 12:47 | kobold   Előzmény

Piros napok... Nagyon egyszerű. azért, mert tisztulás, fizikailag, lelkileg. A nagyobb érzékenység mellé lett telepítve ez a program, szerencsére.- vagyis kicsit nem az, de többet használ, mint a pár napos elviselés kellemetlensége.... A fiúknak nincs ilyen, marad a felsorolt, meg 1-2 más, csak ne kakaskodás legyen- :)

Aki csak kicsit "beteg", annál jól beválik minden lehetőség. Ha ténylegesen van vmi nagyobb betegsége, akkor először a fizikai testet kell erőbe hozni, javítani az állóképességet, eltüntetni a rákot, daganatot.. stb. Már ez is nehéz. Aztán jön a lelki rend megteremtése, egy határon belük már jó, mert nem jön vissza a betegség. Sajna az embernél ez már nem megy tudatosításban, h tudjon belül változni. Sajna az ember nagyon besüppedt már a fizikai világba. Azt is elfelejtette, hogyan is kell tudatosan élni, nem hogy még az egyszerübbek közül említve, az egyszerű tudatos járás is elveszett.... Akkor a csecsemőnek minek akarokok matek feladatot adni. Felesleges. Amikor az embernek fáj valamilye, nem tud időben sem visszamenni....stb, de még koncentrálni sem. Főleg tudatosulni... A fájdalom, és a félelem blokkol. És ne egy gyakorlott gyógyítóra gondolj, aki TALÁN megcsinálja. A nagy baj, h a gyógyító legrosszabb páciens. Pl. csajszi, mellében a daganat át lett alakítva mésszé, ami jó, mert az nem bánt. Képes volt 1 doki vizit után produkálni a pöttyöket a máján, ami kemót jelent. Sikerült a vér eredményeit 10-100 szorosról a felére levinni. Utána evett valamit. Paff. Doki nem látott 1 ép májsejtet sem. Full sárga volt. Huh. utána 3 kis szigetet látott csak, majd a vér eredményei normálisak lettek. Csak röviden tömören 2 év volt. Minden alkalommal visszazökkent, és romlott is az állapota 1-1 doki vizit után. Mondhatom, megizzadtam vele...
A baj, h hiába a duma, ezt, azt csináld, gondold... A belső én nem fogja tenni!!! Pedig leellenőriztem, minden feladatot rendesen megcsinált. -Ilyen sincs másoknál-

!! Másik válasz: Ahogy szoktam mondani, A belső én, és a tudatom között van 1 titkárnő, aki szortíroz, és bírál, és eldönt és..... Ha így jobb a magyarázat, vizuálisan, akkor Ő az, akit át kell verni. Mellé még ott az egó, a félelem,,, és lehet, kilép az ajtón, és máris kidobta a munkám.

És nem mindenkit lehet megyógyítani, javítani.

Megfelelő megoldás, "a tudatosítás az út, hogy lássa, miért lett beteg, és tudjon belül változtatni", és a többi a gyógyítón múlik, ami nagy felelőség. A csodát a paciens viszi véghez. Mi csak az indító fenékbe rúgást, vagy simogatást adjuk, iil talán-utat mutatunk.

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2009. november 18. szerda, 15:24 | Bochecha   Előzmény

Ok, első bekezdés stimmel. :)

Hát, én valahogy együtt csinálnám a fizikai- lelki vonalat.
Lehet, hogy túl 'optimista' vagyok, vagy nem is tudom, mi a jó szó erre, de én bízom abban, hogy egyre nyitottabbak, tudatosabbak az emberek...És egyre inkább felismerik, hogy mi miért történik, egyre nyitottabbak. Legalábbis az én világomban ez így működik. :)
Másrészt csak azt lehet meggyógyítani, aki gyógyulni akar. Nem csak egy része, hanem teljes valójában gyógyulni akar...
Az is érdekes lehet, hogy pl miért vonzottad be az említett hölgyet, mit tanított Neked az a dolog?! :)

A másik válaszra: szerintem pont azért fontos a tudatosítás, hogy tudja-lássa, hogy mi hogyan működik, milyen folyamatok zajlanak Benne, és miért is lett beteg?
Persze, egy gyógyító utat mutat, és a páciens dolga eldönteni, hogy ezt elfogadja-e, és hogy valóban meg akar-e gyógyulni. Szóval a csodát leginkább Ő viszi végbe valóban. :)

Csak kiderül lassan, hogy nagyjából ugyanarról beszélünk, csak máshogy... :)

szeretettel:Bochecha

Végül is..
2009. november 18. szerda, 15:57 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

... akkor miről beszéltek? Követem szépen nyomon, de még mindig nem vili a téma.... végül is, akkor mi a "módszer"? :) Vagy hogyan tovább? Vagy mi? :))))))

Sok a kérdés... :)))
2009. november 18. szerda, 16:05 | Bochecha   Előzmény

Drága Peti!

Leginkább a gyógyítás elméletéről, hogy ki hogy látja leghatékonyabbnak a gyógyítást. Vagyis ide lyukadtunk ki. Szerintem Kobold a saját módszerét használja, ahogy én is igyekszem a sajátomat.

Szerintem engedd el 'módszerhez' való ragaszkodásodat! :)

Hogyan tovább? Ezt Magadtól kérdezd, ne mástól... :D

szeretettel: Zsani/ Bochecha

Naja
2009. november 20. péntek, 7:03 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Egyetértek mindazzal amit írtál. Aki eljut idáig, hogy felismeri minden rajta múlik, a felfogásán, a hozzáállásán, a döntésein az változtathat az életén. Jobbíthatja. Úgynevezett karmatörlesztést végez és a pozitív hatásokat már most átélheti. Aki nem az is törleszti a karmáját csak lassabban. Pontosan úgy éli le az életét, ahogy azt azelőtt vállalta mielőtt megszületett.
Üdv.
Gitta

Joó Violetta képe
karma-oldás
2011. január 01. szombat, 10:46 | Joó Violetta   Előzmény

Érdekes. 2000-ben lezárták? Kik?:D
Viccet félretérve, szó sincs arról, hogy a Föld le lenne zárva, sőt, nem véletlenül van "válság", nem véletlenül vannak azóta sem a csoportos és egyéni nehézségek, tragédiák. Ezek mind karmafeloldást "kényszerítő", provokáló események. És nyugodtan kijelenthetem, hogy 2000 óta én is és más metafizikával foglalkozó ismerőseim is eredményesen fejlődnek a karmafeloldás segítségével, persze, van, aki a metafizikátlan, karmasúlyosbító életet választja és pl. Rák, azaz családi karmásként elhagyta a gyermekeit és nem is akar több gyermeket egyelőre, sőt, az egész nem érdekli, és akadnak még mások is, akiknek az ilyen kis tudatosan elkövetett, feladathárítási "bakik" beleillenek a misztikus elképzeléseikbe a sikeres és boldog életről.

Nem hiszem...
2009. november 15. vasárnap, 21:11 | szma (útkereső)

Ha elfogadom karmának a láncolatot (mármint az ok-okozat láncolatát) vagyis, hogy minden tettemmel, aminek oka van továbbfűzöm ezt a folyamatot, akkor ezt úgy tudom megállítani, ha vmit nem okkal teszek. Vagyis felszabadítom a valódi tudatot, de... ha törlök vmit (már ha tudok egyáltalán), azt nem okkal teszem? Mert ha igen, akkor szerintem ilyen nincs... hacsak azt nem tekintem annak, hogy nem jön létre az, ami egyébként - ha máshogy cselekszem - létrejött volna...de ez meg nem törlés. Nem is tudom...

De az biztos
2009. november 15. vasárnap, 23:29 | szma (útkereső)

olvasva a hozzászólásokat, hogy egy ideig ez még nem fog menni! Ha egyáltalán beszélnünk kell róla!?

Csak még egy
2009. november 15. vasárnap, 23:39 | szma (útkereső)

gondolat:
Olyan ez Nekem, mintha egy lufi el szeretné törölni a pukkanást, miközben levegő szeretne lenni, tiltakozik, hogy gömbbe zárták és hogy újra megtegyék, és...észre sem veszi, hogy: lég-...

Igaz
2009. november 16. hétfő, 0:04 | kobold   Előzmény

Igaz, nincs értelme megbeszélni, s főleg irogatva, hiszen egyik sem teljes, bár súlya van. Sajna sok a vizenjáró, és az új marketing a vizenjáró walkmannal. -jól írtam?- Sétálómagnó akart lenni... Jó az ember ajánlólevele, bemutatkoztunk. Lehet, ezt nem ússzuk meg, mint 2000-ben? Előre nézve, még itt leszek akkor.....

Csak azt nem tudom, h hol találom meg holnap is ezt az oldalt. Főleg azt, amit nekem címeztek választ. Nem értem a rendszert. Majd hozok egy széket, felállok rá....

Akkor most berobbanok aludni, mint lufi. Jó megfogalmazás volt...

SziaSzia Kobold

hermess képe
Hello, Kobold!
2009. november 16. hétfő, 11:13 | hermess   Előzmény

Az utolsó kérdéseidre:

Valóban hiányzik a honlapról egy Blog-kereső, ami a címe szerint megtalálná, ha már lekerült a téma a baloldali Friss hozzászólásokból.

Ha viszont a felső Olvasószoba menüpontra kattintasz, akkor időrendi sorrendben kijön minden hozzászólás végtelen mélységben, látszik a téma is, és a hozzászóló adatlapjához is eljuthatsz. Az adatlapból látszik minden általa(d) bevitt tartalom. Kikeresve a legutolsó saját hozzászólást, megnézheted a reakciókat.

Üdv, jó hogy itt vagy!

Köszönöm
2009. november 16. hétfő, 11:51 | kobold   Előzmény

Ezt át kell rágnom, és meg kell próbálnom. Most nincs energiám hozzá. Nem is szokott sajna. Remélem nem mulasztok el egy választ sem, nem illik.

SziaSzia Kobold

Nos...
2009. november 17. kedd, 19:03 | szma (útkereső)   Előzmény

...akkor majd megmondom! ... :)

vitáztok a semmiről és elhúz mellettetek (is) az élet...
2009. november 17. kedd, 19:26 | Szabó Péter - szabox (útkereső)

vitáztok a semmiről és elhúz mellettetek (is) az élet...

Az élet?
2009. november 17. kedd, 19:40 | szma (útkereső)   Előzmény

nem is tudom...
Úgy érzed lemaradsz valamiről?
szaladj hát....
Vita?
annak látszik...

u.erika képe
Vita a Vitáról
2009. november 17. kedd, 20:16 | u.erika

Szia Budhanita!

Tudom hogy nem azzal a szándékkal nyitottad ezt az oldalt hogy egy ujabb vitatkozni óhajtó embertársunk szükségleteit kielégitsd!:)Tudom hogy jó szándék vezérel,de tényleg érdekes hogy egyesekben mégis az ellenkező reakciot váltod ki! :) Tükör?:)

Ne vedd tulságosan komolyan!Ami bajuk van veled,az az ő saját bajuk!

Olvasgatom a blogokat,de latin az egész!:)lehet hogy csak nem vagyok ráhangolódva?

Mindenesetre a karmatörlést illetően nem lettem okosabb!

Ezt a bloggot át kellene keresztelni: Vita a Vitáról névre.Azt gondolom.

Egyébként mire jó az ha egymást lehurrogjuk?A megvilágosodásért csak önmagunkal kell megvivni a harcot és nem egymással.Versengés és egymás megalázása nem a helyes irány!

Mi lenne ha inkább segitenénk,támogatnánk inkább egymást ahogy eddig is tettük?

Légysziiiiiiiiii!

"A megvilágosodásért csak önmagunkal kell megvivni a harcot és
2009. november 17. kedd, 20:32 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

"A megvilágosodásért csak önmagunkal kell megvivni a harcot és nem egymással." ---> :) nekem ez kicsit nyersebb megfogalmazásban jutott az eszembe, hogy egyedül jöttünk a világra és egyedül is megyünk el... :)

"Versengés és egymás megalázása nem a helyes irány! " ---> egó! :) Kűzdeni az egó ellen, olyan, mint szembe szélben pisilni :)

"Mi lenne ha inkább segitenénk,támogatnánk inkább egymást ahogy eddig is tettük? " ---> :D Egy, két há(nem sokkal több) max 6 egyén, aki segítene a másiknak... Tisztelet!

"Olvasgatom a blogokat,de latin az egész!:)lehet hogy csak nem vagyok ráhangolódva? " --> pl ezzel a bloggal kapcsolatban eszembe jutott a boltból kijövet(egyébként már nyomonkövethetetlen), hogy izélnek itt a karmatörlésről meg minden egyébb "kínai" dologról... közbe pakoltam el a csokikat és azon filóztam, hogy miért veszek én csokit? mit akarok pótolni? ezeket összekapcsolva: vajon boldog vagyok? vajon attól, hogy az "spirituális lexikális tudásom" növelem, attól boldogabb leszek? Nem? időhúzás? jaaajóóóvan! :D :)

u.erika képe
Szia Szabox!
2009. november 17. kedd, 21:10 | u.erika   Előzmény

Köszi Szabox a reagálásod!

Mi ez az új fotó..!?A régin egy naiv kisfius Szabox benyomást keltettél számomra!Aki mindenre rácsodálkozik :)De ezt a Szabox-t komolyan:) kell venni!;)

Szia Erika! A régi fotó 3 évvel ezelőtti kép, ami már nem
2009. november 17. kedd, 21:17 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

Szia Erika!

A régi fotó 3 évvel ezelőtti kép, ami már nem tükrözi a jelen kinézetem... :)

"komolyan:)" --> :) okés :P

üdv: Péter :)

Kollektív képcsere
2009. november 17. kedd, 21:22 | Bochecha   Előzmény

vagy mi a szösz van?! :)))

szeretettel:Bochecha

Szia Zsani! :) Úgy tünik.... :):P
2009. november 17. kedd, 21:48 | Szabó Péter - szabox (útkereső)   Előzmény

Szia Zsani! :)

Úgy tünik.... :):P

hermess képe
Hédinek!
2009. november 17. kedd, 23:28 | hermess   Előzmény

Hédi kedves, van egy nagyon egyszerű megoldás, hogy ne rólunk szóljon minden blog.

Nem neked írok, nem kötelez rá senki, hogy elolvasd. Pláne, hogy ennyire a szívedre veszed!

A blogon persze oda mész, ahová kedved tartja, de nem kötelező hozzászólnod az én írásaimhoz. Meg is kérlek rá mégy egyszer nyilvánosan, hogy ne tedd:

Hédi, légy szíves, ne olvasd el az írásaimat és ne szólj hozzá! Nem neked szólnak! Nem neked írom őket!

Ha ezek után mégsem hagysz békén, kénytelen leszek azt hinni, hogy mégis akarsz tőlem valamit. Ráadásul más is a tanúja lesz...:))

-------------------------------

UI: Bocs hogy ide írtam ezt közétek, de az ominózus helyen már olyan vékony az oszlop, hogy függőlegesbe jön ki az írás...

Ne reménykedj!
2009. november 18. szerda, 10:10 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Ne reménykedj kedves Hermess nem szeretnék tőled semmit és az sem zavar, hogy ennek más is a tanúja.
Az azért mégis érdekes, hogy minek teszel fel név szerint nekem kérdéseket, ha nem akarod hogy elolvassam ill. hogy válaszoljak?

Üdv!
Hédi

Peti Fiam
2009. november 18. szerda, 7:41 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

...... felnőttél :(, én meg má' lassan nyugdíjba megyek.... :(

szeretettel

"öreg-Mami"

Szeretettel Bochechának
2009. november 18. szerda, 7:39 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Jó, hogy végre LÁTLAK!

Nagyon jó a kép!!

Köszi a képcserét :)

szeretettel, Anita! :)
2009. november 18. szerda, 8:45 | Bochecha   Előzmény

A bókot meg köszönöm. :)

Bochecha