Lelkiszerződés | Önmegvalósítás.hu

Lelkiszerződés

Hozzászólások

53 hozzászólás
Az igéretek, lelki szerződések
2010. február 04. csütörtök, 16:28 | Karmatörlő (útkereső)

Az igéretek, megállapodások, lelki szerződések kötnek. Van, ami könnyen teljesül és le is zárul, de vannak ígéretek, szerződések, amelyek nem teljesülnek. Ezek attól még kötik mindkét felet és mindkét félen teherként vannak jelen. Érdemes felülvizsgálni a szerződéstárat, mert valóban több életen át követhetnek bennünket.

Lehet a szerződéseket egy-egy személyhez kötötten átnézni, lehet problémás területekre koncentrálni, lehet generálisan is áttekinteni. Úgy tapasztaltam, hogy a sort a közvetlen felmenőkkel, a szülőkkel érdemes kezdeni, előbb az anyával, utána az apával, azután a többi szoros kötelékben lévő felmenővel. A szerelmek, tartós és felbomlott kapcsolatok rengeteg be nem tartott igérttel szoktak terheltek lenni, ezeket is érdemes megnézni. Azután vannak furcsa üzleti partnerek, azokkal is érdemes megnézni a lelki szeződéseket, nem csak az üzletieket.

A lelki szerződések átszöszölése. Ki, hogyan tud, hangolódjon rá önmagára és a csakráira. A szerződések általában a csakrákhoz kötöttek, végig kell menni a csakrákon és előszedni a szerződéseket, amelyek idejétmúltak, de lezáratlanok, amelyek becsapáson, az egyik méltánytalan előnyeit és másik méltánytalan hátrányait okozzák, amelyek mindkét fél fejlődését gátolják, ezeket meg kell semmisíteni. Csak azokat érdemes megtartani, amelyek szereteten, méltányosságon alapulnak és a felek fejlődését segítik.

A korona csakrával kell kezdeni és a kívánt szerződéseket elő kell szedni. El lehet olvasni, de nem muszáj. Ott ahol a saját aláírás helye van, oda kell pecsételni, hogy ÉRVÉNYTELEN, majd el kell égetni. Ha már nincs több megsemmisítendő szerződés a csakrában lehet továbbmenni a következő csakrára.
Az élő és nem méltányos szerződéseket újra is lehet tárgyalni.

A szerződések elővétele, olvasása, érvénytelenítése, megsemmisítése közben akármilyen érzeteink lehetnek a nevetéstől a sírásig, a meghatottságtól a dühig sokféle, át kell élni és egyúttal útnak is engedni az érzést, lezárni az ügyeket.

Ha végeztünk a szerződések átvizsgálásával, akkor tisztítsuk meg és töltsük fel a csakráinkat és az auránkat, ki-ki hogyan tudja a legjobban.

A folyamat során figyelni kell arra, hogy bírjuk-e még érzelmileg, mentálisan, amíg megy, csak addig szabad csinálni. Ha már a határon vagyunk, akkor abba kell hagyni és pihenni kell és később újból nekiesni. Lehet több körben megoldani ebbéli ügyeinket.

Sok sikert!

:)

Kimaradt.
2010. február 04. csütörtök, 16:30 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Ez nekem egy kicsit megtoldott Plejád technika, nálam nagyon bevált.

:)

Köszönöm!
2010. február 04. csütörtök, 19:32 | Kassay Noémi   Előzmény

Mindenképp megcsinálom.
Egyszer már voltam hasonló helyzetben, bár nem a párommal kapcsolatosan.
Építkezni szerettünk volna, most már huszonakárhány évvel ezelőtt, de sehogy nem akart összejönni a dolog.
Mindig volt valami probléma és amikor már ötödik évnél tartottunk, akkor az építési osztályon volt egy hölgy, aki azt mondta, hogy ő már nem bírja nézni amit mi itt össze szenvedünk a sok elutasítás miatt, és ha elfogadjuk a segítségét, akkor szívesen segít.
Akkoriban még aki ezotériával foglalkozott, az inkább titkolta mint beszélt róla, így mi is azt gondoltuk, hogy valami másfajta segítségről beszél.
De ő ragaszkodott hozzá, hogy kérdezzük meg a szüleinket, nagyszüleinket, hogy nem történt e valami házzal kapcsolatos tragédia a családunkban.
Amikor otthon ezt megkérdeztem hatalmas csend lett, majd nagymamám elkezdett sírni.
Mint kiderült, a dédnagyszüleim házát a nagyapám mostoha testvérei felgyújtották a biztosítási pénz miatt, de úgy, hogy a nagyszüleim a hat hónapos kislányukkal benne aludtak.
A kislány meghalt.
Soha nem beszéltek róla addig, de azért anyukám tudott róla, hogy lett volna egy nővére is.

Nos, ez a hölgy is valami hasonlót kért tőlem.
Azt mondta, hogy gondolatban menjek vissza minden még élő, és már nem élő ősömhöz, akit még meg tudok nevezni, és kérjek tőlük bocsánatot, majd kérjem meg őket, hogy ne akadályozzák a házunk felépítését.
Gondolom, mondanom sem kell, hogy ezek után a házépítés semmilyen akadályba nem ütközött.

Remélem nem lesz gond, ha az akkor alkalmazott technikát egy kicsit bele viszem az általad ajánlottba?
Egyszer valahol azt olvastam, hogy az egyszerű ima is elég attól, aki még csak azon a szinten van, és mivel én sem érzem magam ezen a területen nagymenőnek, inkább maradnék annál amit már csináltam.

Noémi

Szia Noémi !
2010. február 04. csütörtök, 20:08 | kobold   Előzmény

Sztem tedd egyszerűen, nem kell nagy cécó hozzá. Főleg akkor, amikor tudod, h nem vagy nagy szakértő ezen a területen. Nagyon jól érzékelesz, és gondolkozol. Még aki ezen a területen dolgozik annak is érdekes lenne így megcsinálni valamit, amit Karmatörlő irt, mert olyan lenne, minha a hajszálakat számolnánk meg, majd mindegyikre ráolvasnánk. Nem a kopaszét!!! Talán az életünk végére végeznénk....
Kérd a segítséget az angyaloktól. Főleg Mihály ark segítségét. Gyújts gyertyát, majd köszönd meg. Ha nem érzel 1-2 napon belül változást, akkor nem olyan dologról van szó, amit egyedül meg tudsz oldani. Akkor javaslom, kérj segítséget.

SziaSzia Kobold

le vagyok nyugozve
2010. február 11. csütörtök, 16:43 | andrea00 (útkereső)   Előzmény

Kedves Noemi!

A sikertorteneted nagy hatassal volt ram. Nekem amiota a lakasomat megvettem folyamatos problemak jonnek elo es most meg a parkapcsolatomra is ranyomja a negativ hangulatot. Nem gondoltam ilyenre amirol irtal sohasem.

Megirnad nekem hogy hogyan is csinaltad? Nagyon erdekelne.

Valaszodat elore is koszonom!

Udvozlettel
Andrea

u.erika képe
Szia Andrea!
2010. február 11. csütörtök, 18:26 | u.erika   Előzmény

Te magad meg tudod a lakásodat tisztítani!
Szoktál meditálni?
Különbözö tisztító technikák léteznek,és a leghatásosabb tisztító tecnhikát Te magad fogod megtalálni!
Most csináltam én is háztisztítást(tegnap;))
Most éppen melózom,de ha érdekel este beszámolok a részletekröl.
Üdv!Erika

Szia Karmatörlő
2010. február 04. csütörtök, 20:19 | kobold   Előzmény

Nem nagyon szoktam beleszólni, csak amikor kicsit veszélyesnek, vagy megoldhatatlannak látom a leírtat..

Miért írsz olyan dolgokat, amit még gyakorlott meditálónak is nehéz lenne megtenni. Nem csak a fonal meglátása, hanem a fonal tartalmának kibogarászása is sok idő. Nem beszélve arról, h nem is 1 ilyen van, és másnap is kell menni dolgozni. Egy pillanat alatt ott vagyok, talán, de még bogarásszak is....

Amúgy nagyon jó dolognak tarom, de nem kivitelezhető. Legalábbis nekünk. Aki gyakorlott meditáló, azok Tibetben vannak. A mi relax lehetőségeinkkel halott ügy.

Másik, a korona csakrába nem kéne nyúlkálni. Az egy kicsit "engedélyköteles". Főleg akkor, ha van olyan, ki elvégzi helyettünk is, ráadásul sokkal jobban.....

Vedd figyelembe az embert, és korlátait. Főleg akik nem gyakorlottak. Nehogy nagy igyekezetükben véletlenül hibázzanak. Ami egy gyakorlatlannál többször előforulhat, a gyakorlottabnál is, de az sokkal nagyobb hibának minősül. Ennek megfelelően ajánl dolgokat. Vagy, ahogy gondolod.

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2010. február 04. csütörtök, 21:46 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Mint említettem Plejád technika, le van írva, könyvben, publikálva, bárki elolvashatja.
Semmi új nincs a technikában, régi motorosok találkoztak már vele, csak nekem új.
Amit hozzátettem az a végén a tisztítás+töltés, azzal kisimogattam a felbolydult energiáim.

Kobold, nézz utána a karma elengedésének, nem látnád olyan drámainak a helyzetet. A korona csakrában nincs olyan szerződés, ami a leszületéskor vállalt feladatot tartalmazza, az máshol van. A gyakorlat végig a tudatalattival dolgozik. Nézz utána.

:)

Szia Karmatörlő
2010. február 05. péntek, 0:13 | kobold   Előzmény

Rendben, utánanézek....
Ha vmi publikált dolog, attól még nem válasz. Látod, az a könyv megnézésre vár nálam. Tudom, kiválló...
Amit hozzátettél az nagyon jó.
Minek nézzek utána a karma elengedésének/törlésnek? Semmi jó nem sül ki abból, és nem javaslom senkinek. Ráadásul tudatlanságot árul el, akinek ilyen szándéka van. Kivétel van, de olykevés, h elhagyható
A csakra "tölcsér" hogyan tárol valamit is?
Nem a könybek az okos, hanem az ember próbál magyarázatot adni olyan dolgokról, amit nehéz szavakba önteni.

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2010. február 05. péntek, 0:46 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Igen, tudom, sokkal okosabb vagy, mint a Plejádok.
A karmatörlésnek csak azért érdemes utánanézned, mert nem fújnád fel a szerződések ügyét, ha átéreznéd annak jelentőségét, ami az emberiséggel megtörtént, akkor a szerződéseknek sem tulajdonítanál olyan rémesen nagy jelentőséget. Az élőknek és a sorsgömbökhöz kapcsolódóknak van jelentősége, de a tudatalattiban tároltak szabadon hozzáférhetők.

:)

Szia Karmatörlő
2010. február 05. péntek, 9:37 | kobold   Előzmény

ÓÓÓ, az biztos nem, okosabb nem. Csak azt látom, h a feladat bagyobb, mint amit egy egyszerű ember, mint én is meg tudnék tenni...
Amúgy ezek is a Plejádokban van? Melyik az? elolvasnám azt is....
A karmás dolgokkal mindig bajom van, mert teljesen másképp van, mint amit irogatunk itt, Nem gondolom, h meg kéne azt tapasztalni vkinek is, amikor sikerül. Kryon könyvben is van ilyen.... Azt baromira nehéz elviselni. A látszat viszont húúú, meg haaa, de akkor szerencsére nincs történés...

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2010. február 05. péntek, 18:29 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Miért, nem így van? Miért, hogy van? Okíts ki, légy szíves!

Mint látható, egyszerű emberek meg tudják tenni és képesek boldogulni a technikával. Szerintem túlbonyolítod. Erika szerint üzleti szempontok motiválnak.

Ami a karmára vonatkozó tudást illeti, upgrade verzió szükséges a karmikus kör lezárását követő időszakra vonatkozó ismeretekkel.

:)

Kobold a beszóló
2010. február 05. péntek, 10:06 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Már megbocsáss, de most miről is van itt szó?
Jómagam még kezdő gyakorló koromban találkoztam ennek a technikának egy egyszerűsített változatával és a napokban derült ki, hogy igen hasznosan alkalmaztam. Sőt kaptam egy lökést is egyúttal és még tovább mentem. Egyedül. Nem vagyok sem tanító, sem hegyiguru, sőt tibeti szerzetes sem és minden reggel nekem is csörög az óra, vár a real world.
Miért félted az embereket? Azok akinek olyan segítségre van szükségük amit te tudsz megadni nekik, azok úgy is eljutnak hozzád. Úgy érzem sokszor azért próbálnak meg gyógyítók bizonyos dolgokat misztifikálni, mert félnek, hogy nem lesz rájuk szükség. Szerintem a tanítványok keresik és találják meg a tanítójukat, gyógyítójukat, akkor amikor "kell".
Szerintem nézz utána ennek az engedélykötelességenk, mert valamilyen régi "rendeletet" olvashatsz.

Üdv!
Hédi

Szia Hedi !
2010. február 05. péntek, 12:53 | kobold   Előzmény

Ha a koronacsakrás, engedélyről kérded, akkor nézz utána Te is, mert én megtettem.
Nem a plejádok, Kryon technika a kritika tárgya. Az teljesen jó, és hol is venném a hamisságát megkérdőjelezni. Az alkalmazása lehet nagyon kellemetlen. Erre adtam a jelzőt: talán nem klne !!! Oka is van. Tudod milyen egy karmikus elengedés? Akkor nem kívánnád senkinek. Ha meg mégis, akkor az nem az volt.
Csak az érdekelne, ha volt ilyened, akkor mit lreztél, törtlnt veled. Röviden leírva. Ebből azonnal kiderül igen-nem volt..... De csak akkor, ha publikus. Nem a tárgyrlsz az érdekes, -bár az is kicsit- hanem a történés....
Igen ez a rész az, ami meghaladná a gépelési tudásomat, ezért inkább maradok a beszóló, a kobold, a hamis a szemetekben. De nem baj, ez így helyes. Remélem legalább a gondolatot felébresztem, ha az egészet nem is tudom leírni. és rendet rakni a fejben....

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2010. február 05. péntek, 18:03 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Tudod milyen egy karmikus elengedés? Volt benne részed?
Miért ne kívánnád másnak? Olyan rémes volt neked?

Pont annyira rémes, amennyire ragaszkodunk a struccpolitikához.
Pont annyira nehéz, amennyire nem vállaljuk a ok szerepét és elutasítjuk a következményekért a felelősséget, illetve amilyen nehéznek éljük meg a felelősséget. Csak addig nehéz, amíg a totális felelősséget nem vállaljuk. Az azt követő oldási procedúra ehhez képest már gyerekjáték. A fizikai szinten az oldás után a tünet lehet heveny, de gyors lefolyású és teljes gyógyulást hozó betegség is az érintett területen, de tudatosságtól függően ez néhány óra alatt is lezajlik. Van amikor meglévő, kezelhetetlen betegség egyik napról a másikra megszűnik.

Nincs rémesebb, mint a tudatalatti elnyomott önvádja és az erre épülő ok-okozati lánc. Nincs rosszabb a karmikus önvádnál. Nem kell túlmisztifikálni a karmikus elengedést. Aki ennek a szándékáig eljut, az végig tudja csinálni.

Ami a Plejád és Kryon technikákhoz való viszonyodat illeti, inkább vállald be, hogy szerinted szélhámosságok. "Az teljesen jó, és hol is venném a hamisságát megkérdőjelezni." Ne kérdőjelezd meg a hamisságát, vállald be, hogy elutasítod anélkül, hogy ismernéd, nem kell elfogadónak vagy valamilyennek mutatkoznod, add magad nyugodtan, így kellesz a létnek. Ez alapján most mit gondoljak, mennyire vagy őszinte?

Bevallhatod, hogy a tudásod forrását tekinted hitelesnek és abból a szemszögből nézed a világot, a többit pedig elutasítod.

Mindig megkapjuk a határainkat, de csak azért, hogy legyen min átlépni.

:)

Szia Karmatörlő
2010. február 06. szombat, 0:10 | kobold   Előzmény

Az a baj, h teljesen mellé lőttél. Ne azt irogasd nekem, amit nem írtam.!!! Ráadásul ne akard féremagyarázni, mert nem igaz. Jó lenne, ha a rengeteg mesét átértékelnéd, amiket eddig olvastál, és próbáltad úgy értelmezni, ahogy az én írásomat.

A nagyon kevés tudást, hatalmas ismeret tarkítja. De mindez = 0.

Jó lenne, ha az igaz határaid megismernéd. De ne velem próbálkozz, ha megkérhetlek. Mint említettem, így irogatva nem lehet, és nincs is értelme. Tehát, van javaslatod? Ennek az alacsony szintnek már nem vagyok partnere, ehez nem adom a nevem. Nekem is van körmöm, de inkább sajnállak tovább, és nem megyek bele ebbe a játékba.....

SziaSzia Kobold

Szia Kobold!
2010. február 06. szombat, 9:43 | Karmatörlő (útkereső)   Előzmény

Berágtál?
Hát, vannak kellemetlenségek, ha az ember kiszól magából.
Ne akarom a leírtaknak -- most idézlek -- "a hamisságát megkérdőjelezni".

:)

Szia Karmatörlő
2010. február 06. szombat, 14:20 | kobold   Előzmény

Nem, csak az emberi h-ség tud zavarni.

SziaSzia Kobold

Beszólás
2010. február 06. szombat, 15:09 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Tudod Károly, nem baj az ha az ember nem tudja átlépni a határait és az sem baj, ha nem ismeri el, hogy azért kritizál másokat és fogadja el csak a saját technológiáját, mert őrzi - vagy inkább félti - a pacientúráját. Azoknak akik hozzád járnak ugyanis rád van szükségük, azok nem vesznek el azáltal, hogy kivonultál a határaid barikádjára.
Mondd, miért levelezel itt velünk. Végiggondoltad már azt, hogy ha mi itt mind hazudunk, hamis dolgokat követünk, akkor mi köt ide? Nem lehet véletlenül, hogy te kegyetlenül sokat tanulsz tőlünk? De ne izgulj ,ezt itt nem félti senki, hiszen mi nem neked adunk, hanem "mindenkinek". Ó, nem, nem vagyunk megváltók, csak mi tudjuk, hogy amit itt adunk az nem a "miénk", de magunkon segítünk vele.
És azt sem hiszem, hogy meg akarsz bennünket győzni, tanítani, vagy gyarapítani, ugyan is sosem adsz semmit! Te csak kritizálsz és sosem osztasz meg semmit. Így ne csodálkozz, hogy úgy érzed, hogy itt mindenki hamis. Ez csak tükör! Vonzás törvénye.......

Üdv!
Hédi

Szia Hedi !
2010. február 06. szombat, 18:07 | kobold   Előzmény

Látom nagyon magasról osztod a marhaságokat, és már többes számban teszed ezt. És nagyon kevés vagy ahoz, h kihozz a sogromból. Már csak azért is, mert semmit nem tudsz felmutatni, ami számomra talulást jelenten. Volt már dolgom ilyen semmit tudó emberrel, aki a azt próbálta elfedni a süket dumával, h megrögzött, földebe beragadt. Tövábblépni a saját hségein, betanult szövegeken túl nem tud lépni.....

Igazából, mint már említettem nem célom az ilyen sekélyes, és korlátozozz tudás ellen bármit is mondani, ill tenni. Nekem nem cél a másik szavainak kiforgatása. Ez túlságosan kevés.

Ezért is nem szoktam ilyen szóvegelős lapon, helyen megmaradni, ahol csak bégetés folyik, de az ábc sohasem lesz soha elérhető. Csak a nagy durrogtatás folyik. Rád is vonatkozik, h szóban bármikor bárhol. Akkor nem tudsz mellébeszélni. De sajnállak...
SziaSzia Kobold

Szia Hedi !
2010. február 06. szombat, 18:22 | kobold   Előzmény

Látom nagyon magasról osztod a marhaságokat, és már többes számban teszed ezt. És nagyon kevés vagy ahoz, h kihozz a sogromból. Már csak azért is, mert semmit nem tudsz felmutatni, ami számomra talulást jelenten. Volt már dolgom ilyen semmit tudó emberrel, aki a azt próbálta elfedni a süket dumával, h megrögzött, földebe beragadt. Tövábblépni a saját hségein, betanult szövegeken túl nem tud lépni.....

Igazából, mint már említettem nem célom az ilyen sekélyes, és korlátozozz tudás ellen bármit is mondani, ill tenni. Nekem nem cél a másik szavainak kiforgatása. Ez túlságosan kevés.

Ezért is nem szoktam ilyen szóvegelős lapon, helyen megmaradni, ahol csak bégetés folyik, de az ábc sohasem lesz soha elérhető. Csak a nagy durrogtatás folyik. Rád is vonatkozik, h szóban bármikor bárhol. Akkor nem tudsz mellébeszélni. De sajnállak...
SziaSzia Kobold

Majd ha leteszel valamit, amiért érdemes
2010. február 07. vasárnap, 14:44 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

akkor beszélgetek veled személyesen is. Eddig, csak sértegettél, miközben szaporán irogatsz egy olyan szájtra ami szerinted: "szóvegelős lapon, helyen megmaradni, ahol csak bégetés folyik, de az ábc sohasem lesz soha elérhető" Sem tudást nem osztottál meg senkivel, sem tanácsot nem adtál. Miért olyan fontos neked a személyes jelenlét? Talán akkor könnyebb belépni a másikba?
Nem én hozlak ki a sogrodból, hanem te nem tudsz mit válaszolni. Állandóan arra panaszkodsz, hogy senki nem arra válaszol amit kérdezel tőlük. Ha te sem ezt teszed, akkor máson miért kéred számon.
Kívánok neked sok pacienst!

Üdv!
Hédi

Szia Hedi !
2010. február 07. vasárnap, 20:42 | kobold   Előzmény

Jó lenne, ha elolvasnád az irományaimat, és értenéd is, akkor látható lenne, h több a mesénél, és azt is látnád, h amit írtam javaslatnak, azt sem nem tartod be. Sértegetés sincs, és részedre nem is volt!!! De ha elbeszélsz melletem, és nem arra válaszolsz, csak a saját gondolataidat írod le, aminek összefüggése sincs azzal, amit írtam, akkor én mit írjak?
Próbálod kikerülni, h érdekeset, ill jót, vagy akármit olvastál. Helyette kritizálsz, és mellé beszélsz. Bocsi, mást írva szólsz ellenem, ami sehol sincs, csak az éterbe beleszórt hamu....

Ha értelmesen beszélgetni akarsz, akkor a gondolatodat leírod a témáról, de nem engem szapulsz. Ezt én sem tettem. Az megint más, ha nem értesz velem egyet, mint ahogy én sem. De ilyenkor szó sem lehet olyanokról, amikkel engem illetsz. !!!
Vagy emberhez illően, a témával kapcsolatban írsz nekem, vagy inkább sehogy. Ha tudnál értelmezni dolgokat, akkor láthatnád, h a hozzászólás arra vonatkozott, h nem értettem egyet azzal, amit írtál. De nem degradáltalak le bármi légből kapott dologgal, hanem a jó kezelő, tanácsadó elgondolkozik rajta....
Tehát, értelmesen, vagy sehogy, inkább nem válaszolok. Nincs értelme, és az egodat se velem, se így ne növeld.....
Mint látgató, A nagyra tisztelt Erika levelére írtam egy igazi földies válasz, majd kitöröltem, és "nem alacsonyodok le" odáig c fejezet, majd emberhez méltót írtam. Nem fogom a nevemet adni ilyen kostolgatáshoz. Remélem, azért Te nem ezt az utat járod.

SziaSzia Kobold

u.erika képe
Szia Kobold!
2010. február 07. vasárnap, 21:21 | u.erika   Előzmény

Ha jól emlékszem Te indítottál kötözködö stílussal.Mégpedig az Illuziók címü blogban.Most pedig mikor sarokba szorítva érzed magad,áthárítod a kezdeményezö szerepét?
Azt a bejegyzést amire konkrétan gondolok Karmatörlönek,Hédinek,és nekem címezted.Ebben a hozzászólásodban annak a megállapításodnak adtál hangot,hogy ilyenekkel van tele a pszichiátria...

Szóval ki is kötekszik,kivel?

Ha ebben a lekezelö stílusban írod a hozzászólásaid,akkor ne csodálkozz azon hogy a másik embernek is felébred az önérzete és nem hagyja hogy alaptalanul bolondnak kiáltsa ki egy önjelölt spirituális mester.

Egyébként nyugodtan leírhatod a véleményedet még akkor is ha az ,,földies"hiszen én csak egy közönséges földi halandó vagyok!;)

Üdv:Erika

Harcinyuszi...
2010. február 07. vasárnap, 21:53 | kobold   Előzmény

..kire lövöldözöl? Nincs ellenség...

u.erika képe
;)
2010. február 07. vasárnap, 22:10 | u.erika   Előzmény

Dehogy akarok én lelöni senkit!nyuf nyuf
Csak fedezem a többieket! :)))

Szia Hedi !
2010. február 05. péntek, 12:55 | kobold   Előzmény

Ha a koronacsakrás, engedélyről kérded, akkor nézz utána Te is, mert én megtettem.
Nem a Plejádok, Kryon technika a kritika tárgya. Az teljesen jó, és hol is merném a hamisságát megkérdőjelezni. Az alkalmazása lehet nagyon kellemetlen. Erre adtam a jelzőt: talán nem kéne !!! Oka is van. Tudod milyen egy karmikus elengedés? Akkor nem kívánnád senkinek. Ha meg mégis, akkor az nem az volt.
Csak az érdekelne, ha volt ilyened, akkor mit éreztél, történt veled. Röviden leírva. Ebből azonnal kiderül igen-nem volt..... De csak akkor, ha publikus. Nem a tárgyrész az érdekes, -bár az is kicsit- hanem a történés belül....
Igen ez a rész az, ami meghaladná a gépelési tudásomat, ezért inkább maradok a beszóló, a kobold, a hamis a szemetekben. De nem baj, ez így helyes. Remélem legalább a gondolatot felébresztem, ha az egészet nem is tudom leírni. átadni és rendet rakni a fejben....

SziaSzia Kobold

Nagyon szívesen
2010. február 05. péntek, 14:15 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Igen volt, kettő viharosabb is. Az elsőnél nem volt tudatos mi történt, az a folyamat egyfajta "külső irányításra" történt és nagyon hosszú, megalázó, trutyiból való feltörés volt a "semmibe". Mintha egy másik dimenzióba költöztem volna, ahol úgy érezetem, hogy hé, hát eddig is itt kellett volna lennem.
A másik eset kifelé még durvább volt, mert egy majdnem 100%-os idegösszeomlásban jelent meg. Nagyon érdekes volt, hogy az a fennmaradó kicsi ami nem omlott össze teljesen tudatosan tudta figyelni és rögzíteni a dolgokat. Kutya kemény de iszonyatosan érdekes érzés volt. Utána indultam el rögös utamon, ami addig volt az egy teljesen másik térben játszódott.
Ezeket követték a "tudatos" feldolgzások, feloldások, égetések, teljesen másként, más közegben és módszerrel történtek és mindegyik egyfajta - az addigiekhez képest - békés elengedés lett. Persze a szivó, centrifugális erő érzés megmaradt, csak a külső trauma nem. Ma már azt sem hiszem, hogy bármilyen jelenség kell, hogy kisérje, mert a tudatosodással ezek szerintem csillapodnak, ill.megszűnnek.
Kedves Kobold, tudatom veled, hogy bárminek is nevezed az élményeimet, nincs jogod megkérdőjelezni, hogy mi volt az és mi nem. Te ugyanis nem tudhatod! Ez a szép benne! Azt sem tudhatom és tudhatja senki, hogy az leírt irodalomban mennyire van benne az aki lejegyezte, mennyire volt tiszta a csatorna. Azt viszont pontosan tudhatom, hogy én mit érzek, velem mi történik. Nekem ez a fontos, hiszen én léptem az útra én fejlődök az én utamon. Sorry, ha "felkenődtél".

Üdv!
Hédi

Szia Hedi !
2010. február 05. péntek, 14:48 | kobold   Előzmény

Köszönöm amit leírtál, és h megosztottad velem. !!!

Nincs jogom, és nem is akarok formálni ilyet magamnak, hiszen megint alap dolgokba ütközne, És az én hibám lenne. Mármint "gyógyítói" hiba, amiért nem szeretném, ha fejemre koppintanának. De meg is kérdezhetem, h igaz-e. Ez nem az én eldőntésem lenne, hanem máshonnan jövő.... De nem teszem, mert nem kért meg rá senki. Így marad a nincs jogom helyett, a nem is teszem c fejezet.

Két dolog jutott eszembe a leírtakkal kapcsolatban. először is, köszönöm, h megosztottad velem, és leírtad. De ha minden oly sikeres volt, akkor miért voltál utána olyan, olyan, olyan? Mintha, még lenne vmi, ami nem sikerült tökéletesen, mert igyekeztél "belémrúgni", amikor leírtad, s "felidézted". Most ne hidd, h megsértődtem, sőt, nagyon jól esett, h így tettél.....
Másik, h a második eset alatt történhetett vmi, amit írtál. Igaz, nem teljesen, vagy csak leírásból fakadóan érzem így. Röviden, a másodikon lehet, volt is valami.
Most elmondva, várok 1-1 szót, eseményt, jellemzőt, ami arra utal, h volt karmikus elengedés. Ezek a jellemzők mutatják meg, h volt, v nem volt valami. Ezért írtam, h félig mondhatom rá, h igen.....
Mindentől elvonatkoztatva, a Te érzésed volt, Te tudod igazán, és pontosan. Nem tagadom. Az "akkor is igazam van" állapot ilyenkor nem célra vezető, mert az ember magával szemben mindig kedvesebb, elnézőbb, és mindenki más le van ejtve, "én vagyok a megélője"... Tehát, sohase tudjuk, h mi az, amit még elrejtettünk mellette, nehogy bekövetkezzen a javulás, ill a hitünk, h megoldottuk jelző megmaradjon, pedig csak a fele, vagy semmi nem történt.... Az emberi elme, és a tudat határalanul firnyákos. Ezért vannak a segítők, akiket nehéz átverni, főleg, ha más a kérdezője.... Ezek is csak általános magyarázat volt.

SziaSzia Kobold

Duma
2010. február 05. péntek, 15:27 | Névtelen (útkereső)   Előzmény

Azt mondd Kobold, hogy mi az ami szerinted történhetett és akkor majd eldől, hogy te valóban mit csinálsz.
A felkenődést pedig nem arra írtam, amire értetted, hanem a zárt ajtókra.
Üdv!
Hédi