A jó dolgok, nem rosszak. Nem is érdemes foglalkozni velük | Önmegvalósítás.hu

A jó dolgok, nem rosszak. Nem is érdemes foglalkozni velük

Méghogy én nagy manipulátor? Dehogy, csak érdekes módon, az emberek többsége, napi tevékenységében, valamiért hajlamosabb a rossz, botrányos dolgokkal foglalkozni s a jókat háttérbe szorítani. Érdekes elgondolásom támadt ezzel kapcsolatban, az tudniillik, hogy a tanulás és fejlődés mellett, az is programozott feladatunk, amely küldetéstudatunk alapja, hogy a rossz dolgokat kijavítsuk földi pályafutásunk alatt, mint a szervezet öngyógyító mechanizmusa is. Nem kéri meg külön senki, de ha seb keletkezik az élet szövetén, automatikusan beindul a gyógyítás és a gyógyulás is jó esetben.

Borzasztóan haragszok a médiára, amiért szinte csak a gyalázatot közli a világgal, csak a halál, kegyetlenkedés, gyilkolás, halál hátán is halál.
De ha érzelmileg eltudunk szakadni a borzalmak világától és egy magasabb nézőpontból tekintünk le a média világára, azt látjuk, hogy nem mutat be egyebet, mint a világ sebeit, a gyógyításra váró betegségeket.

Az emberiség pedig mint alvó immunrendszer, ahelyett, hogy elvégezné küldetését, magát átadván a borzalmaknak, komfortját leli benne nagy élvezettel őrjöngve a pusztítás és pusztulás újabb „sikerein”.

Mint a cirkuszi mutatványra idomított sólyom, mely vadászni már nem jár, megelégszik gazdája által benne kiépített reflexek kényelmével, és az ügyes trükk bemutatásáért járó jutalom falattal, nem törődve azzal sem, hogy szemét újból lekötve kalitkában tartják a következő mutatványig.

Én is beszállok az ezo-businessbe. Végül is üzlet a világ, annyian csinálják. Ezred éves tapasztalat egybegyűjtve közkézen forog, nem kell tennem egyebet, mint a jósoltató neve mellé írott számok jelentését egy könyvtári könyvből kiírom, és mint fő mágus mester, jósló Nostradamus leszármazottja, legalább is lelkileg, a mutatványt, a hivatásos mutatványost megszégyenítve elétek tárom.

Jóslást vállalok:

Szerelmi kötés-oldás, képességek, lelki gyengeségek,
erre menj, arra fordítsd arcod, ha rám hallgatsz,
megnyered a harcod.

Gyere el holnap ismét, kedvezmény is kapsz,
nem bánod ha ma alázod magad
s nem vagy pimasz.

Nyereményed jogosan várhatod.
Üzlet a világ te se tegyél másként,
sorsod komfortja legyen biztosítékként.

Csiribí csiribá, szól az öreg varázsló,
aki te leszel ma, egy lóvá tett szamár-ló
jövőd így magad is láthatod,

irányod szamárvára istáló

nyugalmad helye az.
hol a gazda szavára friss szalmát kapsz
s kedvedre tovább lustálkodhatsz.

Beküldte: | 2010. máj.. 30. vasárnap - 12:41

Hozzászólások

114 hozzászólás
Habár ez csodás költői kép... Szóval írva fess...
2010. május 30. vasárnap, 15:18 | Éva.   Előzmény

Habár ez csodás költői kép...

Szóval írva fess...

Évi
2010. május 30. vasárnap, 20:46 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

hova tűntél? Pedig jó volt a kép ;)

sok volt már a képemből tele volt vele az oldal, mindenhonnan én
2010. május 30. vasárnap, 23:18 | Éva.   Előzmény

sok volt már a képemből
tele volt vele az oldal,
mindenhonnan én néztem magamra...

Claryssza képe
"és nem tesszük meg mindazt a kötelességünket, amiért szerintem
2010. május 30. vasárnap, 20:42 | Claryssza   Előzmény

"és nem tesszük meg mindazt a kötelességünket, amiért szerintem ide küldettünk a földre."
indoklod mindezzel sokrétű témádat.

-azon túllépve, hogy ez a mondat(IS) templomi prédikáció ízű a számomra/ ezt majd én feldolgozom/ odajutottam hogy ebben az alapmondatban lehetnek a fogalmi eltéréseink.
Szóval? Szerinted mi a kötelességünk ami végett ide küldettünk a földre ?

--------------
"Ha megváltoztatod a beállítottságodat, meg fognak változni az életkörülményeid is." (William James)

Claryssza képe
Jó-rossz dualitást emlegetni ezzel kapcsolatban sem éppen okos
2010. május 30. vasárnap, 15:25 | Claryssza

Jó-rossz dualitást emlegetni ezzel kapcsolatban sem éppen okos dolog, de ha már jót és rosszat emlegettél, légyszíves mondj egyetlen olyan dolgot, ami mindenkinek egyformán jó vagy egyformán rossz?

hermess képe
H: Bár nem engem kérdeztél
2010. május 30. vasárnap, 15:45 | hermess   Előzmény

Az Élet és a fejlődés, vagyis Isten tervének támogatása a Jó - minden szinten, kivétel nélkül.

Ennek az ellenkezője a Rossz - minden szinten, kivétel nélkül. Mindenki számára, akárhol tartson.

Ha valakinek az anyagot kell megtapasztalnia, abba belesüllyedni és a vágyait hajszolni, kielégíteni - az is jó, mert számára ez az irány az előre. Nekünk már nem!

Fenti tétel a megkülönböztető képesség alapja. Felfedezni a múlandóban az örökkévalót, vagy azt az irányt, ami e felé vezet. A megkülönböztető képesség csak hittel nem érthető meg.

Azt az értéket kell támogatnom, ami ezt képviseli, vagy lehetővé teszi a kibontakozását. Egyéni és társadalmi szinten egyaránt.

Claryssza képe
Ez SEM véletlen, hogy nem Téged:))
2010. május 30. vasárnap, 15:55 | Claryssza   Előzmény

Én csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy e két fogalmat abszolútként szerintem nincs értelme használni.

HajduM képe
Bár nem tudom, hogy Anitának miről jutott eszébe a dualitás, de
2010. május 30. vasárnap, 18:43 | HajduM   Előzmény

Bár nem tudom, hogy Anitának miről jutott eszébe a dualitás, de azt hiszem, hogy azért amíg itt vagyunk a földön, ebben a fizikai síkban, elengedhetetlen, hogy jóról és rosszról beszéljünk és köztük különbséget tegyünk. Hiszen eleve a teljességtől elválasztott állapotunk ezt magában hordozza.

Hogy abszolút jó és rossz nem lehet, azzal egyetértek, hanem mindenkinek a maga abszolútumai vannak meg, ami a normálisnak nevezett, tehát társadalmilag elfogadott határokon belüli referenciaponthoz képes határozható meg. Tehát a szubjektív abszolútum minél inkább közeledik az össztársadalmi abszolútumhoz, annál inkább normális az adott igazság, hogy tehát az a dolog, jó vagy rossz? És az egyén szempontjából, vagy a társadalom szempontjából?

Akinek az abszolútumait jelző referenciapont nagyban eltér a társadalmilag elfogadottól, azt nevezzük már deviánsnak, vagyis mind az egyén, mind a társadalom szempontjából rossznak.

Ha orrba vág valaki valakit, az bizonyos szinteken, még társadalmilag is elfogadható, ha azonban gyilkosság történik, az már csak a társadalom perifériáján jelenthet jót bizonyos körökben, de az összesség szempontjából rossz és üldözendő.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Miki
2010. május 30. vasárnap, 19:17 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

emlékszel? Lucifer ;)

Miről? 

a blog témája ihletet meg. 

Meg a szép eszmék, melyek a bibliából voltak több blogban idézve. Csak fura, hogy "rosszul" közelitünk.

Igazán nem a teremtés-történet a lényeg, hanem Jézus tana. Pl.: itélkezések, pletykálkodás, csalás, lopás.

Igazán nem érint, ki mit vall hite szerint, de az már igen, ha nem éli saját hitét. 

Számomra is vannak nem szeretem dolgok: mikor valaki kikéri magának a tiszteletet, meg ne törjünk felette pálcát, de ő gond nélkül megteszi mások előtt. Tanult-e belőle? Nem az a gond, hogy megtesszük, hanem az, hogy nem tanulunk belőle. 

Elfojtás nélkül ez az igazi útja az önismeretnek. Ezért vagyunk itt nem de? Csináld, figyeld meg, tapasztalj, lásd a dolog gyökerét. Ha ez megvan, tanulj belőle, lépj tovább. 

Lássuk meg a másikban saját arcunkat, akár szép, akár csúnya. 

Nem baj, ha sok dolgot nem fogadunk el, de lehet baráti is a visszautasitás.

Közelitsünk mások felé. Ez nem megy anélkül, hogy magunkba ne tekintenénk. Olykor fáj, de miért ne szabaduljunk meg a régi szemlélettől, ha van jobb is? Ami felemel? 

Azt viszont szintén nem szeretem, ha valaki saját hülyeségét elmismásolja: a döglött süniről is elmagyarázza, hogy csak alszik.

Kritika? Van ilyen? Ha itt az oldalon nézem, szerintem alig akadsz ilyenre. Ha szól valaki megfontolandó, az viszont gyerekes viselkedés, ha tükrökkel vágok vissza. Önmagamat felmagasztalom, persze csak szóban, csak jól jöjjek ki a helyzetből. 

Ha végre nem ott lenne a kiinduló pontunk, hogy a másik hülye, én meg a tutti, meg sem sértene minket senki. 

1. lehet nincs igaza, akkor lepereg

2. ha igaza van, átgondolom, és ha úgy érzem itt az idő, van hozzá elég erőm, megbirkózom vele.

Tükörről : lehet, olyat látok benne, ami még bennem is "rossz, alacsonyabbrendű, megoldatlan"

Jézus szavaival: a gonosz csak ott tud ártani, ahol magunk sem vagyunk még tiszták

Vagy: már túlléptük, és a másikat átsegitjük rajta. Ne erre, hanem arra...

Én még Németh Sanyit is meghallgatnám, ha azt látnám, a tanitványok valóban ÉLIK Jézus szavait. Helyette néha vakhitet látok, és kardot, mert nem vagyok keresztény.. 

És még a Németh Sanyitól függetlenül is lehetnek a "bárányai" között olyanok, akik igenis ÉLIK Jézus tanait. Itt a lényeg. Nem általánosithatok, itélhetek, torolhatok. 

Mivel magamon mondok itéletet, tiprom le. Olvastad a Mennyei próféciát. Ott is, de még a bibliában is le van irva, mind Egyek vagyunk.

Miki, Te sem vagy különleges, jobb, rosszabb, keményebb sorsú mint más. Mindenkinek megvan a maga feladata, hibája. Fogadj el másokat is, enged magad közel. Attól nem fogsz a vár mögött sem kevesebb lenni, sem elpusztulni, csak néha besörözni.

Ne mász önként a keresztre, gyere le inkább :)

 

HajduM képe
Én vízöntő vagyok. Ilyen vagyok. szikla, amelybe a legtöbben
2010. május 30. vasárnap, 23:21 | HajduM   Előzmény

Én vízöntő vagyok. Ilyen vagyok. szikla, amelybe a legtöbben beütik a bokájukat, és így vagy úgy reagálnak rá. A tőlem egy nő virágot akar, jobb ha vesz magának :)) Önálló, független, és ha fizikai síkon nem is megy a megvalósítás, szövegelésben a természetem nem engedi, hogy csak úgy zökkenőmentesen oda álljak mások mellé. Inkább tanácsadó, mint elfogadó, inkább átgondoló, mint érzelmeknek teret adó.

Te nőiséged okán alapból is érzékenyebb vagy, ez így jó, de én soha nem leszek ilyen. Képzeld csak el, hogy nézne ki, egy 90 kilós nyálcsorgató érzékenység: Nem!
Lehet, hogy a váramból nem jövök ki soha, de be törni sem tud senki abba a várba, s, hogy én magamtól engedjek be valakit? Na olyan még nem fordult elő. Talán régen még gyerek koromban, de mindig vissza élt a végén mindenki a bizalmammal. Minden jó tett elnyeri méltó büntetését. Csak annyira legyél jó hát amennyire kiszolgáltatnád magad.

Nincs is 50 haverom, hogy valahova is átmehetnék, de felszínes, holnap hátba szúrók nem is kellenek.
Minden ember egy maszk. Leszületik egy lélek egy testbe, aki nem emlékszik önnön természetére, és testi ismérveit próbálja igazként elfogadtatni velem, mikor tudván tudom, hogy akkor is hazudik, amikor kérdez, mert nem is tehet mást, hiszen egy testtel kommunikálok, aki magát nem azonosítja a benne lévő lélekkel.

Az érzelmek és gondolatok világa, mind a testhez kötnek, hiszen bármit érzel, vagy gondolsz a testnek kell megcselekedni, a testre van hatása. Vagy talán a gondolat, összeköthet azzal a valósággal, aki annyi életen át gyűjtötte tapasztalatait, aki talán az a valóságos lény, az a bizonyos én, aki mentes mind ettől a sértődéstől, szemrehányástól, lelkifurdalástól, aki talán példát mutathatna, aki utat nyithatna a testbe szorult élet számára.

Én nem emelem ki magam, nem sértődök meg, nem haragszok, de nem is hunyászkodok meg, nem is érzelgek.

Én kovász vagyok a tésztában, az amelyik végül az egész tésztát megkeleszti, a gyertya amelyiket nem rejtik véka alá, a szegletkő amelyre építeni lehet, vagy amelybe beveri lábát az arra járó.

Csatorna amelyik hömpölygő vizet átereszt, nem gátol, nem rekeszt. Műszaki rajz, híd a folyó felett.

Pattogtatja rajtam mindenki a labdáit, nem véve észre, hogy én adok játékteret, de nem puszta gőgből, hanem színtiszta együttműködésből, várva, hogy észrevedd, hogy itt létünk, nem sima út, tévedésekkel, göröngyökkel, sziklákkal, áradásokkal, aszályokkal terhes.

El lehet e várni a simaságot, a szép életet?

puha a keménnyel alkot egyet, folyó a sziklával, nyíl a vesszővel.

sokszor akartok engem kijavítgatni, gondoltok ezt-azt, hogy én biztosan most gőgös vagyok, vagy csak szórakozok, de ha elétek tárom amit tőletek tanultam, s tükörnek nevezem a megismerés módját, ismét a magam gőgjét látjátok bizonyítva, holott nem világítok egyébre, mint némi következetességre, hogy aki Á-t mond mondjon B-t is. Hogy ha felebarátod szeméből a szálkát bogarászván, nem e volna kedved saját gerendáiddal foglalatoskodni előbb, nehogy a végén szememet kikaparván azt gondold szálkának a gerendától nem látva.

És nem bántani akarlak, sosem akartalak, és nem gőgömet emelgetem.

Ilyen vagyok. Egyszerűen.
Napról napra változok. Befogadó vagyok, ha tanulok, de aki engem kíván toldozni foltozni, máris meghazuttolta mondott szándékát, hogy önismerni van itt, miközben az én erkölcsömön keres szabni-varrni valót. S mikor bezárom figyelmem kapuit, hogy a szabóság be ne hatolhasson a belsőbb udvarokba, semmiképpen nem tetszik, hogy képzelem én, be vagyok zárva, sose jövök ki onnan, csak segíteni akartok, hogy fogok így változni, holott az önismerő, önmagát megismerni tartozkodik, nem az én foltjaim okán.

Meg sikerült e figyelned, hogy én nem igen szoktam mások foltosságával foglalkozni, hanem igencsak a mondanivalójára reagálok, s a jajjveszékelés sokkal inkább annak tudható be, hogy a jajjkolók próbálnak versengeni, de az erős várfalon át nem törhetnek, csak a módját keresik, miként lopakodhatnának mégis be.

De jajj a vár lakójának ha nem enged.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Nekem meg az ascendensem vízöntő, azért ájulok itt
2010. május 30. vasárnap, 23:29 | Éva.   Előzmény

Nekem meg az ascendensem vízöntő,
azért ájulok itt megint.../ezek szerint/

HajduM képe
Mi az az aszcendens? Állandóan hallom, de nem tudom mi
2010. május 30. vasárnap, 23:38 | HajduM   Előzmény

Mi az az aszcendens? Állandóan hallom, de nem tudom mi az?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Miért nincs nekem 5-ösöm a lottón? Amikor leírtam a szót,már
2010. május 30. vasárnap, 23:56 | Éva.   Előzmény

Miért nincs nekem 5-ösöm a lottón?
Amikor leírtam a szót,már akkor hallottam a fejemben a hangod, ahogy megkérdezed...

A radixban a vízszintes tengely,a horizont kelet pontján felkelő jegy.
/Ettől tudom nem lettél okosabb./

Onnan indul az első ,ház,ami fontos,maga a személy,és az ascendens is nagyon fontos,a nélkül nincs személyre szóló horoszkóp.
Az az óra, perc a születésednél.

Szerintem van itt asztrológus,Ő többet tud erről.
Én már régen tanultam.

HajduM képe
Hát nekem fogalmam sincs, hogy nekem mi az aszcendensem. Talán
2010. május 31. hétfő, 0:08 | HajduM   Előzmény

Hát nekem fogalmam sincs, hogy nekem mi az aszcendensem.
Talán Hermess megtudná mondani, mert nála van a horoszkópom, amit a tanfolyamon csináltak.

De mi a lényege annak? Az mit jelent? Hasonlítasz rá, vagy kiegészítő? Magyarul egyszerűen pár szóban!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

Írtam, onnan indulnak a házak mindegyiknek jelentése van,nem
2010. május 31. hétfő, 0:17 | Éva.   Előzmény

Írtam,
onnan indulnak a házak
mindegyiknek jelentése van,nem mindegy milyen jegybe esnek
ezért kell az óra perc,hogy ascendens meg legyen

Ha Hermess.nél van,akkor az teljes,különben nincs értelme /vagyis ott az ascendens is ,és akkor tuti minden,az Te vagy/

Na ez nagy szám lenne itt kifejteni..

Bevállalod? /Csernus dr./
de ahhoz tényleg asztrológus kéne...
azt tudod hány óra ,hány perckor születtél?

HajduM képe
Tudom. Délelőtt 9.50 kor. Rá kéne beszélni Hermess-t, hogy
2010. május 31. hétfő, 0:25 | HajduM   Előzmény

Tudom. Délelőtt 9.50 kor.

Rá kéne beszélni Hermess-t, hogy transzportálja be valahogy, számotokra is látható módon.
Én leszek a pálya az asztrológia játékhoz :))

Úgy is kíváncsi vagyok rá, hogy mik ezek a holdak meg a többi cucc, mert ezt is hiába írod nekem, gőzöm nincs ettől, hogy az mi?

De ha magyarul mondanád, egyszerűen. Nem házakat, meg holdakat.
Miben befolyásol téged az, hogy vízöntő az aszcendensed. Másmilyen vagy? Akaratosabb? Élénkebb fantázia? Mit jelent: Hiába mondod a házakat azt se tudom, hogy mi az.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

,,Miben befolyásol téged az, hogy vízöntő az aszcendensed.'' nem
2010. május 31. hétfő, 0:54 | Éva.   Előzmény

,,Miben befolyásol téged az, hogy vízöntő az aszcendensed.''

nem azért írtam,hanem jobban megértelek e miatt,mert Vízöntő vagy...

ezeket nem lehet másképp mondani,ez a nevük
házak,jegyek,nem holdak,hanem hold csomópontok,
egyszerűen meg nem lehet,mert nagyon hosszú lenne elmondani,hogy mi ,mi
viszont meg lehet tanulni,de az sem rövid idő

Ha Hermess feltenné a horoszkópod,nagy móka lenne,
nyithatnál egy blogot,és aki ért hozzá téged
elemezne,te meg kapkodnád a fejed,hogy ,,mi van? ''

HajduM képe
Az lenne ám a bazári látványosság. Így is mindenki engem
2010. május 31. hétfő, 8:33 | HajduM   Előzmény

Az lenne ám a bazári látványosság. Így is mindenki engem elemezget .DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

De benne vagyok. Semmi gáz. Majd írok Hermessnek, hogy valamiképpen juttassa el hozzám ha lehet.
És nyitunk egy beszéljünk Hajdu M-ről blogot :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Azok kedvéért, akik eddig nem tudták fenni a fogukat rajtam :DDDDDDD

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---->> Semmi nem hozható helyre azzal a szemlélettel, amivel elrontották azt. <<----

jaguar képe
sajnos
2010. május 31. hétfő, 8:55 | jaguar   Előzmény

sajnos az asztrológiatudásom a Tieddel vetekszik, de hát ez a beszéd, mi veszteni valód van, csináld! :) csak rosszul jöhetsz ki belőle úgyis, mint általában amikor megnyílik az ember ismeretleneknek. :D

Keressétek meg Noát :) Éva, mi a Napod?
2010. május 31. hétfő, 9:02 | Buddhanita (útkereső)   Előzmény

Keressétek meg Noát :)

Éva, mi a Napod?

,,Éva, mi a Napod? '' Kos,de én azt mondom,ez a férfiaknál
2010. május 31. hétfő, 10:58 | Éva.   Előzmény

,,Éva, mi a Napod? ''
Kos,de én azt mondom,ez a férfiaknál érdekes,a nőknél sokkal inkább a Hold
az pedig Oroszlán
a felszálló holdcsomópont pedig
szintén vízöntő,úgyhogy törlesztek 1000-el,és ez így is van.

53.02.26. Budapest 3' 50 /hajnal/
ha igaz,mert ezt úgy állította be a Beöthy Mihály,aki szerintem zseni.../ális/

Ja és leg-gázabbat kihagytam ! az első ház ugye a vízöntőben
2010. május 31. hétfő, 11:02 | Éva.   Előzmény

Ja és leg-gázabbat kihagytam !
az első ház ugye a vízöntőben kezdődik,
a kosban lesz majd vége,
közte pedig egy bazi nagy zárt házas halak,de akkora,hogy a fél radix /úgyhogy ezt élem!!!!/
nagy ezt tedd a kalapod mellé,ezt a horoszkópot,a millió kvadrátról nem is beszélek!!!

jaguar képe
öö..
2010. május 31. hétfő, 11:08 | jaguar   Előzmény

öö.. és akkor mivan? akkor kurvajóvagy, ez azt jelenti? :D

Nem Jagu,akkor q..va nehéz !
2010. május 31. hétfő, 11:26 | Éva.   Előzmény

Nem Jagu,akkor q..va nehéz !

jaguar képe
de az is lehet hogy "könnyű" bolygóegyüttállásokkal nem is
2010. május 31. hétfő, 11:28 | jaguar   Előzmény

de az is lehet hogy "könnyű" bolygóegyüttállásokkal nem is találnának ide az emberek ilyesmi oldalakra nem? megmaradnának az anyagba temetkezve önfeledten maguknak. :) úgyhogy?

Nem is találnak ide én ismerek olyanokat csupa trigon él
2010. május 31. hétfő, 11:43 | Éva.   Előzmény

Nem is találnak ide
én ismerek olyanokat
csupa trigon
él ,,boldogan'',mint Marci Hevesen...
egyetlen komoly gondolat nem suhan át az agyán,
hacsak az nem ,hogy milyen színűre festesse a hálószobát.
/elárulom:barackrózsaszín lett/

jaguar képe
"él ,,boldogan'',mint Marci Hevesen.."
2010. május 31. hétfő, 12:01 | jaguar   Előzmény

na ja "boldogok a lelki szegények" - de ez nem az a boldogság, ugye?
más.. amúgy én elhiszem hogy ezek a csillagászati dolgok működnek persze, én is kaptam ilyen kinyomtatott leírást nemrég és kb a 90%-a stimmel (vagy stimmelt régen), de azért legyen már egy határ én azt mondom.. ne legyen ez a minden.

Pedig ez nagyon nagy lehetőség az önmegismerésre,ha az ember
2010. május 31. hétfő, 12:21 | Éva.   Előzmény

Pedig ez nagyon nagy lehetőség az önmegismerésre,ha az ember érti a rendszert,és a szimbolikáját
nem arra való,hogy a lottó 5-öst kinézd belőle!
én bánom is ,hogy elhanyagoltam,és nem foglalkoztam vele továbbra is
sokkal,sokkal előbbre tartanék

a Tarot, Ji Csing,és a többi ilyen rendszer is nagyon jól működik,csak érteni kell,meg tudni mire való...

az asztrológia,illetve a radix képe,a születésed pillanatában, /az az égi helyzet abban a pillanatban/ az tulajdonképpen rád van levetítve /analógiásan/
te vagy minden minőséggel,lehetőséggel,gátakkal
szóval szuper rendszer,hidd el
kár hogy nincs most itt egy asztrológus,ő biztos sokkal jobban elmondaná...

Már meg is találtam, 3 könyvemet
teljesen beizgultam,mint múltkor a Tarot-on
/arra még jobban emlékeztem/

Claryssza képe
az is lehet, de
2010. május 31. hétfő, 11:52 | Claryssza   Előzmény

lehet, hogy én vagyok az ellenpélda?:) -párszor(2-3szor) voltam már asztrológusnál, amit ismeretlenül rólam mondtak az egyben volt közös, hogy mit keresek én ott? -mert annyira "síma ügy" vagyok, radix meg mindenből, hogy kérdéseim nekem nem igazán lehetnek:) Nem tudom mit láthattak, ugyan mondogatták hogy 4bolygó 1házban, meg együttál ez is az is.. nade nem értek az asztrológiához (sem)..
Nem hiszem, hogy az anyagba temetkezve maradtam volna..én is rágom a kását

A Te eseted nem az,amiről én beszéltem de ,ha többször is
2010. május 31. hétfő, 12:47 | Éva.   Előzmény

A Te eseted nem az,amiről én beszéltem

de ,ha többször is voltál,azért beszélgethettél volna velük
mégis csak rólad van szó abban a horoszkópban
azt el tudják mondani érthetően is
amit mondtak a bolygókról ,meg a házakról,azt ki kellett volna fejteni,
hogy mit jelent ez rád vonatkoztatva...