Ismét itt vagyok :)) | Önmegvalósítás.hu

Ismét itt vagyok :))

Ismét boldogítalak benneteket :))
Sikerült könnyen és gördülékenyen tisztázni Sanyival a régi nézeteltéréseket :))
Bevallom, hogy erre számítottam, nem másra :))

Úgyhogy ismételten boldogítani fogom az oldal tisztelt társaságát, bár alaposan kicserélődött a látogatóközönség, mióta egyenes ágon voltam itt utoljára, azok akik most dominánsan jelen vannak nem is ismernek, de majd most lehetőség adódik ennek a pótlására :))

Beküldte: | 2011. ápr. 20. szerda - 17:00

Hozzászólások

21 hozzászólás
HajduM képe
Csókoltatok mindenkit :))
2011. április 20. szerda, 17:03 | HajduM

Hát, Sanyinak letisztultabb, és nyugodtabb kommunikációs stílust ígértem. Remélem, hogy sikerül betartani :))

HajduM képe
A sors keze
2011. április 20. szerda, 17:19 | HajduM

Hiába. Nem tudok szabadulni, vagy az oldal társasága körül kialakult energia, közösségi lélek vonz vissza.
Egy Hellinger könyvben olvastam, hogy a Lengyel néplélekből hiányoznak azok a zsidó lelkek akik a 2. világháborúban áldozatok lettek.

Úgy látszik, hogy a lélek nem szeret szét szakadni, és nem szereti a hiányt. Bármilyen rossz is, csintalan is az a kölyök, azért mégis csak a mi kutyánk kölyke :)))

szeges képe
Isten hozott...
2011. április 20. szerda, 17:47 | szeges   Előzmény

Isten hozott "kölyök" ... Jó, hogy újra itt. :D

HajduM képe
Kölyök kutya :))) Szeges, meg van még a kavicsod? ;)
2011. április 20. szerda, 21:07 | HajduM   Előzmény

Kölyök kutya :)))
Szeges, meg van még a kavicsod? ;)

szeges képe
Nem, már nincs meg. :))
2011. április 21. csütörtök, 18:44 | szeges   Előzmény

Nem, már nincs meg. :))

Lengyel néplélekből hiányoznak azok a zsidó lelkek akik a 2. vil
2011. április 21. csütörtök, 12:11 | Látogató (útkereső)   Előzmény

Szerintem ott vannak , ahol a meg nem születettek lelkei is : a mindent átszövő "túloldalon" .
A lengyel néplélek , mint lélek amúgy is "ott" van ,épen és egészen .Legföljebb kevesebben és más összetételben vannak a "valós " szinten "élő" megjelenő(része)i.A zsidó részeinek pedig valószínűleg erős kötődésük van a zsidó néplélekhez is,tehát inkább csak az összefolyás megjelenítői vannak kevesebben a földi színtéren .Üdvözlettel : felacso

HajduM képe
A morfikus mező, a lélek nem tud szétszakadni
2011. április 21. csütörtök, 13:01 | HajduM   Előzmény

Nem az a lényeg itt, hogy mi van a lengyel zsidókkal, hanem az, hogy a lélek nem tud szétszakadni. Ha itt a fizikai világban élő emberek közösségei alkotnak közösségeket és azok a közösségek lelkesednek, tehát közösségi lelkeket hoznak létre, akkor azokból hiányoznak azok, akiknek a lelkeik ugyan jelen van, de a test fizikai szinten nincs ott.

Erről szól amit írtam: Hogy bár én ennek az oldalnak a tagjaival közös lélekközösségben vagyok, de amíg nem voltam itt fizikai szinten addig ebben hiány lépett fel, éppen a fizikai jelenlét hiánya.

Egyfajta halál ez. Olyan mint amikor meghal valaki akivel azelőtt közösségben voltál, de hiába vannak meg annak a léleknek az energiái, a fizikai jelenlét hiánya csonkává teszi a közösséget.

Újbóli jelenlétem így akár feltámadásként is felfogható, hiszen újra megjelentem fizikailag is.

Kérdezd csak meg Szildikót, hogy mi történik a közösségi lélekkel, ha abból kizárnak, vagy eltávolítanak valakit?

Nem tud tovább működni, csak ha helyettesítő kerül a kizárt lélek helyére. Valaki aki áldozatává válik annak a közösségi léleknek, és tovább viszi a kizárt sorsát...

Na csakhogy... Akkor most várnék is valami izgalmas blog
2011. április 20. szerda, 20:15 | Éva.

Na csakhogy...
Akkor most várnék is valami izgalmas blog témát:)
Olyan 1500 kattintásosat:)/minimum.../

HajduM képe
Hát komoly feladat elé állítottál. De vannak témáim persze,
2011. április 20. szerda, 20:41 | HajduM   Előzmény

Hát komoly feladat elé állítottál.

De vannak témáim persze, azonban dominánsan kereszténységgel kapcsolatban. Tegnap, és ma is meghallgattam egy történész előadását, aki mellesleg gnosztikus kereszténynek vallja magát, és olyan történelmi adalékokkal szolgál, amik igen hihetőnek tűnnek.
Ha gondolod hallgasd meg te is bár két órás, de megéri úgy gondolom.
http://szalma.info/cokog/Avatara/20110327_Ami_%20a_Bibliabol_kimaradt.mp3
Rá is állok az apokrif iratok áttanulmányozására.

Szerintem csak időpazarlás/már az Apokrifek/ Elég zavaros, és
2011. április 20. szerda, 21:56 | Éva.   Előzmény

Szerintem csak időpazarlás/már az Apokrifek/
Elég zavaros, és semmi újat nem mondanak,csak sokkal nehezebb kibogozni.
A new age-ben divat folyton ezekre hivatkozni,hogy bezzeg ott ez van meg az van,amit kihagytak a Bibliából,de hát kéne venni a fáradtságot elolvasni:)
Szerintem jó ,hogy kimaradtak,mert akkor már se füle se farka nem lenne a Bibliának.
Ha rajtam múlt volna,én még a János jelenéseit is kihagytam volna. Az is jó nagy katyvasz:)

HajduM képe
Nem baj :)) Azért én bele ásom magam. Tamás evangéliumát
2011. április 20. szerda, 22:04 | HajduM   Előzmény

Nem baj :)) Azért én bele ásom magam. Tamás evangéliumát olvastam. Szerintem a bibliában lenne a helye. A "pálista" kereszténység, rendkívül ellentmondásos, rendkívüli a káosz a rosszul meghamisított írások. Most elkezdtem az újszövetséget olvasni megint. Már régen olvastam egybefüggően. Egészen más kép alakul ki bennem, illetve azt veszem észre, hogy én nem erre emlékszem. Most mintha egy másik újszövetség lenne, mint ami az emlékeimben van.

Nem beszélve a jehovásokról, akiknek az újsága a kezembe került valamelyik nap. Döbbenetes mellébeszélés és hazugság özön. Be is szkenneltem egy pár oldalt amiből csináltam egy képalbumot. http://users.atw.hu/transzport/ortorony.html
Érdemes bele olvasni, hogy milyen elképesztő eleve az írások stílusa, és a tartalma pedig minősíthetetlen...

,,Most mintha egy másik újszövetség lenne''...hahaha...tudod
2011. április 20. szerda, 22:27 | Éva.   Előzmény

,,Most mintha egy másik újszövetség lenne''...hahaha...tudod miért?
Mert most te olvasod,te fogod fel,te gondolkodsz felette,és nem mások mondják el neked a saját szájízük szerint:DDD

Ami meg a másik szektát illeti,ők szerintem nem szándékosan állítanak valótlanságokat,csak hát elég egyszerű emberek,nem éppen egyház tudósok:),és ennyire tudják értelmezni a leírtakat sajnos...
Elég az illusztrációkat megnézni,és kiszámítható a színvonal.
De szerintem ne ítélkezzünk:D

HajduM képe
Nem csak azért más, mert most én olvasom és értelmezem. Akkor is
2011. április 20. szerda, 23:31 | HajduM   Előzmény

Nem csak azért más, mert most én olvasom és értelmezem. Akkor is olvastam, csak egészen másra figyeltem. Tudod mire? Arra, hogy hogyan kerüljem el a poklot lehetőleg.

Csak azóta foglalkoztam a halál kérdéskörével egy kicsit és beleszagoltam más tanításokba is. Így mindennel együtt mondom, hogy most egy másik újszövetséget látok.

Illetve amit eddig is gondoltam egyre erősödik bennem, hogy az ó szövetséget ki kell takarítani belőle, minden utalást és ószövetségi magyarázatot, mert köszönő viszonyban sincs a két világ egymással.

Az ószövetség zsidó Istene Jehova, vagy Jahve, aki végig háborúzza és pusztítja a népeket a kiválasztottat előtérbe helyezve. És a zsidók tényleg kiválasztottak. Jahve kiválasztottai.

Az újszövetségnek nevezett szellemi környezetet pedig a szeretet az igazság és az élet jellemzi. Ezt az Istent nevezi Jézus atyjának, nem Jahvét.

Igen. Kezd kialakulni egy olyan Krisztiánizmus, amely mentes mindentől, ami ószövetségi.

Már ezek a szövetségek is nevetséges hazugságok.
Egy háborgó pusztító miként lehetne hirtelen a szeretet istene? Végig gyilkolja a történelmet aztán azt mondja: Na jó eddig ez volt, mostantól szeretjük az ellenségeinket :DDDD Ki gondolhatja ezt komolyan? Tudom, hogy sokan, de Én már. nem.

Hát nem akarom ezt a témát tovább turbózni:) Tudod mi erről a
2011. április 20. szerda, 23:49 | Éva.   Előzmény

Hát nem akarom ezt a témát tovább turbózni:) Tudod mi erről a véleményem...:D

Miért van az ,hogy nekem sohasem jutott eszembe a pokol? mert talán az Evangéliumok egyáltalán nem ezt sugallják:)
Engem meg a többi nem érdekel,mert nem ebbe a kultúrkörbe tartozik:)
Az valóban nagy baj,hogy összemossák,de azért van értelme,meg szíve az embernek,hogy szétválassza,amit szét kell választani.

HajduM képe
Hát igen. Felnőttként talán már szét tudja választani. De én
2011. április 20. szerda, 23:56 | HajduM   Előzmény

Hát igen. Felnőttként talán már szét tudja választani. De én gyerekkoromtól Jehovás aztán hitgyülekezetes környezetben éltem. mindig mentek anyámék házi összejövetelekre. Egy csomószor volt nálunk is... Na nekem eszembe jutott a pokol. Nagyon is eszembe jutott. Amikor mi gyerekek elvoltunk zárva egy külön szobába a felnőttek meg kint a másik szobában démonoktól való szabadulás címén örjöngtek. Nem kicsi volt ott a félelem a kölykök közt...

Na de ezt a témát én se viszem tovább... Viszont az apokrif írásokat átolvasom, amihez hozzáférek. Majd válogatok abban is, mint a tyúk a kendermagban :))

Mi van a Pszicho- kungfuval,a találmányoddal? Mi annak a
2011. április 21. csütörtök, 0:10 | Éva.   Előzmény

Mi van a Pszicho- kungfuval,a találmányoddal? Mi annak a lényege?

HajduM képe
Lehet, hogy ezt megírom egy cikkben, mert nem két mondat. De
2011. április 21. csütörtök, 7:42 | HajduM   Előzmény

Lehet, hogy ezt megírom egy cikkben, mert nem két mondat. De köszönöm kérdésedet.
Azon gondolkodom, hogy miből lehetne megélni úgy, hogy ezeket az ember segítő és felemelő úgynevezett módszereket ingyenessé tegyem.
A pszicho-kungfu egy olyan megközelítése a mindennapjainknak, amelyben tökéletesen kiderülhet, hogy miképpen mozgunk együtt a világunkkal. Hogyan viszonyulunk valójában az akadályokhoz. Miként viseljük a minket ért sérelmeket, azt hogyan tudjuk feldolgozni. Hihetetlen élességgel rajzolódik elénk, hogy mi játszódik le bennünk amikor mi okozunk fájdalmat valakinek. Érdekes, hogy a fájdalom okozójának ugyan úgy fáj pszichésen, ami a másiknak fizikailag.

Ellenőrzött és nagyon letisztult formában adódik lehetőség arra, hogy bárki kipróbálja milyen lelki aspektusai rajzolódnak ki Önmaga előtt, egy fizikai küzdelem kapcsán.

kidolgozott metodikája és menetrendje van mindennek. Megfelelő felkészítést követően, mindenki megfogalmazza a maga problémáját, ami ellen küzd, és kifejezésre jut, hogy hogyan is küzd az ellen ténylegesen...

Megdöbbentő élességgel rajzolódik ki az ember személyisége, hozzáállása, és a mód ahogyan megoldani próbálja a problémáit.

Mindenki küzd. Kivétel nélkül belül. Olyan energiák lappangnak bennünk, amit ki kell adni néha. Ahogyan egy pszichológus sem tesz egyebet, csak lehetőséget ad, hogy kibeszélje magából az ember a feszültségét.

A pszicho-kungfu arra is lehetőséget ad, hogy közben aprólékos gyakorlati önismerethez jusson az ember. És itt tényleg önismeretről van szó, mert minden az emberről szól, aki az adott helyzetben résztvesz.

A workshop alkalmával kielemezzük a delikvens harcát, milyen hibákat követett el, milyen lehetőségeket hagyott ki, megfelelően osztotta-e be az erejét, mit kellene másképpen csinálni, mind eközben ráismer, hogy egyáltalán akarja e azt a harcot? Vagy éppen felismeri önmagában azt az okot ami ellen harcol.

Én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt az eljárást.

Érdekes amiről írsz, kíváncsi vagyok a folytatásra, a
2011. április 25. hétfő, 12:14 | Látogató (útkereső)   Előzmény

Érdekes amiről írsz, kíváncsi vagyok a folytatásra, a blogra...

Kezdő vagyok itt és a spiri dolgokban is. Sokat fejlődtem az utóbbi években és a legtöbbet az utóbbi egy évben. Rengeteg szenvedés és tanúlság levonáson vagyok túl. Kaptam egy "tükröt" magam elé, amiben minden kiderült. Hosszú út volt, amíg a mostani lelki állapotomat elértem. Egy szerető ember pár kérdése indított el az úton, ami önmagamhoz vezetett. Azután már én kerestem a miértekre a választ. Nem sajnáltam rá az időt, nyugalmat teremteni és minnél többet befelé figyelni. Most nagyon jó egységben lenni magammal testileg-lelkileg, a környezetemnek sok szeretetet tudok adni, ami tovább emel, szinte lebegős állapot minden nap. Ha néha kibillennék, tudom mivel tudom magam újra feltölteni (kreatívkodással), hogy középen maradjak, ahonnan bármikor tudok szárnyallni, ha szeretnék. :)
Csak azért írtam le mindezt, mert nem tudom ezt lehetne-e elérni a módszereddel is, csak kicsit hatékonyabban? Irányítottabban?
Ja, én rengeteget írtam. Érzéseimről, hibáimról, vágyaimról, mindenről. Nem beszéltem magamról szinte semmit senkinek, csak írtam a gondolataimat... a mai napig így van ez.
A szeretet éltet és amennyit csak tudok, sugárzom a környezetemnek, távoli kapcsolataimnak úgy, ahogy érzem ösztönösen. Nem tudom mennyire érzik, de nekem nagyon jó, felemelő... persze vannak visszajelzések, hogy "oda ért" amit küldtem. :)

szeges képe
Pszicho- kungfu
2011. április 29. péntek, 7:35 | szeges   Előzmény

Mikor lesz és hol?

Ketten mennénk.

HajduM képe
Csak annyit mondok: kilenc :)))) Úgy néz ki a dolog, hogy Éva
2011. április 29. péntek, 7:50 | HajduM   Előzmény

Csak annyit mondok: kilenc :))))

Úgy néz ki a dolog, hogy Éva vállalta a házigazda szerepét, ennek okán egy kis kirándulást teszünk a Dunakanyar felé. Időpont még nincs, össze kell hozni egy olyan időpontot ami mindenkinek jó.

Remélem összejön :)) Legalább találkozunk személyesen végre a sok bölcselkedés után :)))

Dobj egy mélt légyszíves a :mentalfitt@gmail.com címre, hogy tudjalak értesíteni, ha megvan az időpont. gondolom, hogy valamelyik hétvégén meg tudjuk oldani az összejövetelt, de mindenkit értesítek illetve megbeszéljük közösen az időpontot és az odajutás módját. Legjobb lenne ha volna olyan közöttünk akinek van kocsija (nekem nincs sajnos) és mindenki beszáll az üzemanyag költségbe aki vele utazik... Vagy valami ilyesmi...

HajduM képe
Akit érdekel a pszicho-kungfu kipróbálásának lehetősége, legyen
2011. április 29. péntek, 8:02 | HajduM

Akit érdekel a pszicho-kungfu kipróbálásának lehetősége, legyen kedves és dobjon nekem egy e-mailt :

mentalfitt@gmail.com

címre, hogy tudjak értesíteni mindenkit, ha megvan az időpont.

Gondolom, hogy valamelyik hétvégén meg tudjuk oldani az összejövetelt, de mindenkit értesítek illetve megbeszéljük közösen az időpontot és az odajutás (Dunakanyar) módját. Legjobb lenne ha volna olyan közöttünk akinek van kocsija (nekem nincs sajnos) és vállalni tudná, hogy 2-3 személyt elszállít, persze mindenki beszáll az üzemanyag költségbe aki vele utazik... Vagy valami ilyesmi...