A leves | Önmegvalósítás.hu

A leves

Hozzászólások

187 hozzászólás
HajduM képe
Szóval hogy is van ez? Olyanra ácsingózunk ami nem a miénk, vagy
2011. május 07. szombat, 7:03 | HajduM

Szóval hogy is van ez?

Olyanra ácsingózunk ami nem a miénk, vagy még is a miénk, csak másképpen látjuk?
Kelet, vagy nyugat misztikája, Van e különbség? Mi a különbség?

koverellenor képe
Kelet és nyugat misztikája (nem a vallásai, hagyományai és
2011. május 07. szombat, 7:52 | koverellenor   Előzmény

Kelet és nyugat misztikája (nem a vallásai, hagyományai és szertartásos cselekedetei, hanem misztikus irányzatai) között nincs lényegi különbség.

Keresztény - Keresztény misztika
Hindu - Jóga
Zsidó - Kabbala
Buddhista - Zen
Iszlám - Szufi

Számomra bizononyos, hogy nem a vallások és ezoterikus elképzelések "összeérésének", keveredésének végeredménye lesz a közös nevező ha valaha is eljutunk oda, hanem a misztikus irányzatok térnyerése, az Istennel, istenivel való egyesülés misztikus útja.

Bármelyik irányzatot
2011. május 07. szombat, 12:32 | Látogató (útkereső)   Előzmény

választja is ki valaki, minél magasabb szintre jut, annál több az egyezöség es annál kevesebb a különbség.

Ha nem keletinek vagy nyugatinak valljuk magunkat, hanem Gaia lakónak, aki vendégeskedik éppen itt, akkor más az ize a levesnek :-) Spirituális lények vagyunk, akik az ember létet izlelik es nem emberek, aki spirituális magasságokra törnek. Csak menet közben elveszitettuk a memóriánk egy részét :-) a magasabb szint egyszerüen tisztuló memóriat jelent.

Én is így gondolom,mert ezek még tiszta tanítások,és /miután 30
2011. május 07. szombat, 17:03 | Éva.   Előzmény

Én is így gondolom,mert ezek még tiszta tanítások,és /miután 30 éve foglalkozom ezekkel/,ki merem mondani,hogy a végszó mindegyiknél ugyanaz. Nem az alapvallásoknál,mert azok egyike másika kissé degradálódott,hanem bármelyik vallás magasabb rendűbb misztikus irányzatánál.

A new age,már most vallás,/már most is nagyon sokan választották/ de egy ilyen katyvaszból sajnos nem nőhet ki adekvát letisztult tanítás.
A new age-nek nem az a baja ,hogy sokszínű,hanem az ,hogy fél műveltségen alapuló ,innen is onnan is csipegetünk egy kicsit,de az igazi tanításról fogalmunk sincs,ráadásul még saját agymenéssel is megspékeljük,szóval ebből a zavaros levesből valódi tiszta tanítás soha sem lesz.

Szerintem a kereszténységet,és a zsidó vallást kéne megreformálni,mert a kereszténység eléggé vulgarizálódott,a zsidó vallásban meg az csúszott félre,és az okozza ezeket a kibékíthetetlen ellentéteket,hogy nem a Mózesi tanításokat követték,hanem a ,,bölcsiket'',a farizeusokat és azok a tanítások /meg kell nézni,el kell olvasni a Talmudot/,teljesen szembe megy a Tórával,Mózes tanításaival,ami az ő adekvát ,tanításuk,vallásuk lenne.

Viszont mindkét vallás magasabb vonulata,a keresztény misztika,és a zsidó kabbala is, megtartották a tanítás tisztaságát,és ugyanúgy kimondják a legmagasabb lényeget ahogy azt a keleti vallások magasabb vonulatai.

Tehát szerintem is igaza van ramaniovicsnak.
Van miből választanunk,itt vannak ezek a magasabb rendűbb utak,amik még nem degradálódtak, Mindenki a hozzá legközelebb állóból választhatja,és lehetetlenség egy világvallás,amit mindenkinek lenyomnának a torkán,ez abszurdum,ráadásul egy teljesen elferdített ,kiforgatott katyvaszból. Úristen,mi lenne akkor már ezzel a világgal???
Remélem Miki ezt csak a provokálásunkra írtad,és nem komolyan gondoltad?:D

Ahhoz,hogy a nyugat visszatérjen a kereszténységhez,ahhoz teljesen meg kéne reformálni,ezt a degradálódott ,elvulgarizált vallást. A tiszta tanítást kéne közvetíteni,és és nem ködösíteni, engedményeket tenni,hogy ne lógjon ki a lóláb,hogy bort iszom,és vizet prédikálok.
És ez nem csak az egyház szolgáira/papok/ vonatkozik,hanem magára az egyházra is.
És nem csak erről van szó,mert ahány ember olvassa a Bibliát,annyiféleképpen értelmezi.
Ez nem egy érthető egyenes tanítás közvetítése így, és nem lehet mindenkitől elvárni,hogy vesse bele magát a katolikus teológiába például, /ahol elmagyarázzák a különböző olvasatait/ hogy megértse ezeket a tanításokat.
Tehát egy egységes érthető tiszta tanítást kéne adni,és semmi engedmény,hogy jaj de nehéz ezt megcsinálni,és majd könnyítünk rajta,és ezzel degradáljuk az egész tanítást.
Úgyhogy szerintem a jelenlegi egyház erre már nem lesz képes,és ennek megvannak az okai,de ebbe most nem mennék bele.

Részemről nem kérek a new ages levesből,még lábvíznek sem használnám. Nem akarok ezzel senkit megsérteni,remélem egyszer majd rájön mindenki,hogy miért.Azért mert ellentanítás,mivel elferdíti az eredeti tiszta tanításokat,és ellen beavatás,és aki ebben részesül,az már magasabb szinten beavatathatatlan lesz. Vannak sajnos vissza nem fordítható dolgok.Ezért kell jól meggondolnia az embernek a szabad akaratával ,mit választ? Isten felé megy,vagy egyre inkább el tőle.Ugyanis nem babra megy a játék,bár a new age ezzel is próbálta félrevezetni a híveit,mint annyi mással is.

Az összes létező fontos dolgot,amit tudnunk kéne,mindent félremagyaráz:karma,dharma,reinkarnáció,
szabad akarat,az összes létező vallást lehúzza és kiforgatja...és sorolhatnám. Ez egy külön blogot érdemelne a new age hazugságai,és félrevezetései /mint ellentanítás,ellen beavatás/,de biztos van is ilyen az oldalon. Ahogy ismerem Sanyit,nem hiszem ,hogy szó nélkül hagyta volna ezt a sok mocskot,hazugságot,ostobaságot./elnézést a hívektől/

Miki,edd meg amit főztél!:DDDDDDDDDDDDD

HajduM képe
"Miki,edd meg amit főztél" Éva, Te is ezt eszed. Ha egy az isten
2011. május 07. szombat, 21:48 | HajduM   Előzmény

"Miki,edd meg amit főztél"
Éva, Te is ezt eszed.

Ha egy az isten és ennyi féle dolog állt elő az ő gyökereiből, akkor mi a problémád, és mit nevezel tiszta tanításnak?

Mi az, hogy kereszténység? Éva hát nincs is ilyen...
Jézus bibliai és apokrif tanaira és okkultizmussal kevert tanokra épül irányzatok tömkelege van. Hol van, vagy volt valaha egységes kereszténység?

Kezdjük ott, hogy Jézus nem volt keresztény. Mit tanít hát a kereszténység, ami nincs...
Mi az, hogy keresztény? Hát maga a szó sincs tisztázva... Honnan ered egyáltalán, kik és miért kezdték használni?

A bibliára alapoznál tiszta keresztény tanítást? :))) Remélem csak viccelsz...

A többit nem ismerem, de tiszta Keresztény nincs és nem is volt, és nem látszik, hogy lenne.

Ellenben van a leves, magad is egy ilyen leveses egyik alkotóeleme vagy.
Mindig hivatkozol tanításokra, de még nem láttam, hogy kifejtettél volna egy tanítást...

Én biztosan törzs-olvasója lennék egy általad indított a kereszténység magas szintű tanításai blognak...

Mindenki ugyan azt a levest eszi... A szufi, a kabbalista, a Kersztény és a többi...

Nem értetted volna meg a koncepciót? Alig hiszem el. Egy Isten, egy teremtés, egy szöllő tő, egy minden vallás gyökere.
Miféle ettől elkülönült tiszta tanításokról beszélsz?

fehercsongor képe
A nagy fán minden levél más ,
2011. május 07. szombat, 21:57 | fehercsongor   Előzmény

és egyedi . Vannak , amelyek a kereszténység ágából szívják éltető energiájukat , és ezt az ágat vastagítják , mások a zsidó , muszlim, vagy buddhista , taoísta ágból . Olyan levél is akad , amely különös módon több ághoz : azok találkozásánál , eredésénél tapad kocsányával . Törzsük ( : az ember képessége , és igénye a misztikus tapasztalatra ) közös , és gyökerei a számunkra " nemlét " - be nyúlnak . Üdvözlettel : felacso

HajduM képe
Minden levél ugyanabból a gyökérzetből táplálkozik. Az ágak
2011. május 07. szombat, 22:10 | HajduM   Előzmény

Minden levél ugyanabból a gyökérzetből táplálkozik.

Az ágak mások, a levelek mások, de mégis teljesen egyformák, mint az emberek...

Két kar, két láb, törzs fej. mindenki egyforma :)))

Én a new ages levesedről humorizáltam,hogy edd meg,amit
2011. május 07. szombat, 23:43 | Éva.   Előzmény

Én a new ages levesedről humorizáltam,hogy edd meg,amit főztél:)

HajduM képe
Azt én értettem világosan :)) Csak túl léptem a humoron. A humor
2011. május 08. vasárnap, 8:00 | HajduM   Előzmény

Azt én értettem világosan :))

Csak túl léptem a humoron.
A humor sokszor elfed valamit, eltereli a figyelmet. Én is sokat humorizálok ha olyan dolog kerül szóba amiről nem akarok, vagy nem tudok beszélni.
A "tiszta" tanítások amelyekre állandóan hivatkozol, nem kerülnek elő sosem.
Van esetleg valami forrásod ahol mondjuk a "tiszta keresztény" tanításnak utána lehet nézni?

Sokat írtam erről az oldalon,amíg nem voltál itt .Rengeteg anyag
2011. május 08. vasárnap, 9:10 | Éva.   Előzmény

Sokat írtam erről az oldalon,amíg nem voltál itt .Rengeteg anyag be van linkelve,
nemcsak keresztény,hanem keleti tanítások is,védanta,buddhizmus./Éjszakékat töltöttem ezzel,hogy feltegyem az eredeti tanításokat./
Konkrétan amit ők mondanak,nem amit én.

Egyébként nem hinném ,hogy nekem bármit is bizonygatnom kéne.
Minden elérhető ma már a neten is,akit érdekel,utána nézhet. Én csak felhívom rá a figyelmet,és akit érdekel utána jár./akit érdekel.../

Igen elütöm humorral,mert felesleges vitatkozni.Járj utána és akkor van értelme beszélgetni,ha ugyanarról beszélünk.
Rengeteg dologban egyetértünk. Miért nem elég ez neked?
Miért kéne szóról szóra mindenben egy követ fújnunk?

szeges képe
Babgulyás...
2011. május 08. vasárnap, 16:27 | szeges   Előzmény

"Olyanra ácsingózunk ami nem a miénk, vagy még is a miénk, csak másképpen látjuk?"

A levesről nekem most éppen a babgulyás jut eszembe. Jobban kedvelem mint a gulyást, vagy a bablevest, mert így kapok egy teljes egészet.
Olyan ez, mintha visszahelyeznénk megbomlott egységébe Egy kis akárkit és Aditit. A két végletesből így kapjuk meg az egyedit, a különlegest. Lehet, hogy ez nem jó, se a bablevesnek, se a gulyásnak, de csak együtt lehetnek babgulyás... :D

HajduM képe
Hát én nekem nem sikerült ilyen finoman megfogalmazni és nem is
2011. május 08. vasárnap, 16:35 | HajduM   Előzmény

Hát én nekem nem sikerült ilyen finoman megfogalmazni és nem is gondoltam, hogy ez a két név ugyan azt az embert fedi. Vagy tán két ember egy testben?

Miért, ő is meg akart halni és ezt nem szégyellte ő sem
2011. május 08. vasárnap, 17:28 | egy kis akárki   Előzmény

Miért, ő is meg akart halni és ezt nem szégyellte ő sem kimondani (az esetleg fel sem tűnik nektek, hogy valamilyen szándékkal mondja ki az ember és az esetleg nagyon is pozitív)? Vagy mi közünk lenne egymáshoz? Ilyen magasztos dolgokat én nem írogatok, mint ő, az nem lehet a közös alap. És miért, akkor ti meg mindannyian ugyanúgy ugyanaz az ember lennétek (minket kivéve, természetesen), csakmert olyan ügyesen megvagytok? NEm hinném hogy végletes vagyok, de szerintem nem kell ahhoz másik véglet, hogy egyedi és különleges legyek, még akkor sem ha nem vagyok jól és nem bírkózom jól meg vele.

Aditi képe
A vallás mint szimbólum, hazugság és hatalom
2011. május 08. vasárnap, 0:19 | Aditi

1. Annyi "vallás" van, ahány ember, mert amit az ember a vallások segítségével keres végül magában és maga által találja és éli meg. Csak így válik élővé és megélhetővé, hitelessé és taníthatóvá a tanítás, a "misztikus" kapcsolatunk a Mindenséggel.

2. Minden a kivetülésünk. Azok nagy vallások amikkel találkozunk szintén tükrök. Egy-egy tanítás arról, ami bennünk van. Egy egy oldala, arca a tudattal, tudatosságunkkal való kapcsolódási lehetőségeinknek. A nagy egész része. Amivel csak összefutunk, nem véletlenül van. A sok kicsiből áll össze a kép, a tudás, amit gyűjtenünk kell, önmagunk teljessége.

3. A magyarság nem keresztény vallású, csak hajlandó és kénytelen volt azzá lenni. Személy szerint rendkívűl örülök Jézus létezésének, és mindannak, amit tanított, és élete példáját a legfontosabb, központi tanításnak tartom, ami nélkül semmi sem működik, és semmilyen más tanítás sem. De a Magyarok vallása a sámánizmus, amiben az összes vallás gyökerei megtalálhatók, és összefoglalhatók. A vallások szimbolumokkal élnek, hogy a belső erőinkre felhívják a figyelmet, és az összes szimbólunm, lett légyen az európai, ázsiai, amerikai.... a természet jelenségeit és törvényeit mintázza, csak kicsit mesésebb köntösbe bújtatva, hogy a sok gyereklelkű ember értse. Ezzel egyébként szerintem még jobban eltávolítja őket az igazságtól, de ez magánvélemény, lehet h csak személyiségemből adódik, hogy szeretem lecsupaszítva látni az igazságot, sallangoktól mentesen.

Húsvét: feltámadás, újrakezdés, megújulás, újjászületés, tavasz, a Nap, a Napforduló ünnepe. Annak a megmásíthahtatlan élet-törvénynek a szimbóluma, hogy a Földi világ örök körforgásában nincsen halál, minden, ami meghal átalakul és újjászületik, végtelen és határtalan erők forgatják a duális világot, amelybe folyamatosan transzformálódik.

A Sámánizmus nem misztifikál, nem mesél történeteket, meséket, és nem intellektualizál. Megfigyeli és tiszteli az életet, az élet törvényeit, és aszerint tanít élni. A valóságban van. Ez a legközelebbi kapcsolat a Mindenséggel ("Istennel"), a legrövidebb út a jó élethez és önmagunk belső világához. Nem kell hozzá ész, csak szív. A régi Magyarok ezt gyakorolták, olyan sikeresen, hogy szellemileg messze fejlettebbek voltak mint az összes nép a Kárpát medence környékén, és egyébként társadalmilag és kulturálisan is egy egységes, fejlett, jól működö (nem véletlenül vándoroltuk végig Ázsiát meggyarapodva és új földet keresve) nép voltunk.

A kereszténység hatalommal való ránk-erőltetése elvette a Magyarok erejét, felborított egy működő rendszert, ami megélt volt, és nem pusztán elmondott és eljátszott. És hiába tanította Jézus is ugyanazt, a nyugati kereszténység nyelve, főleg 1000 évvel Krisztus után, vértől és hazugságtól beszennyezve olyan volt nekünk, mint ha Kínai lett volna.

A Magyarok önként odaadták az erejüket másoknak, önmaguk ellen fordultak, ahelyett, hogy kiálltak volna maguk mellett, ahogy addig. És amit ma látunk, hogy történik az országunkkal, még mindig ennek az ismétlése. És még mindig ünnepeljük.

Nem olvastam az 1000 éves átok c könyvet, de valószínűleg erről szól. És valószínűleg azért 1000 éves, mert most van itt az ideje, amikor lejár. Mert az is egy szellemi törvény, ember által meg nem másítható, hogy egyszer minden fátyol lehull, és a Nap minden éjszaka után újra kél. Amikor a Magyarság már eleget szenvedett ahhoz, hogy öntudatra ébredjen végre, meg fog történni. És a hozott és örökölt tudatosságunk, amely bennünk szunnyad, akkora erő, ami vérségen és testen felül áll, elsöpri majd a hazugságokat s megtisztít minket újra, hogy igazi természetünkre ismerhessünk újra.

4. Jézus nem alapított egyházat, azt az egyház találta ki és tanítja az embereknek. Jézus egyháza önmaga volt és minden egyes tanítványa, és minden egyes ember, aki követte a példáját és megkereste magában a szeretetet és tudatosságot, amire az ő élete példája, hozott feladata és tudatossága tanított. Jézus alázatos volt, tudta, hogy ő is csak ember és ezt az alázatot tanította mindnekinek. Őt is kísértette az emberi része és neki is meg kellett küzdenie magával. Ő sem mentesült az élet törvényei alól, a hús és a vér törvényei alól, és élete példájával tanította hogy önmagunkban, a saját, egyéni életünkben van a kulcs a szabaduláshoz.

Namaszte

HajduM képe
Ezzel én egyet is értek, kisebb döccenések mellett, de azok most
2011. május 08. vasárnap, 7:53 | HajduM   Előzmény

Ezzel én egyet is értek, kisebb döccenések mellett, de azok most nem érdemelnek szót..

Michaelita képe
a magyarság ősvallása
2011. május 08. vasárnap, 11:03 | Michaelita   Előzmény

A lelki látók szerint a magyarság ősvallása a János féle kereszténység (fénykereszténység), akik igenis az elsők között beszéltek Jézus későbbi jöveteléről, testeöltéséről, küldetéséről.

Nem pogány vallásunk volt, csak azért tüntetik fel annak, mert annyira mélyen ismertük a mágiát, hogy féltek tőlünk.

S valóban igaz, hogy a magyarok átadták magukat másnak, lemondtak a szabadságukról, mert tudták, hogy a fényt egy tiszta lélek Jézus testében Krisztus fogja visszahozni a földi emberiség számára.

A mostani tévelygés még mindig arra utal, hogy még nem jött el az ideje, hogy felismerjük saját értékeinket, erőnket, Isteni örökségünket, azt, hogy mi a Boldogasszony népe vagyunk, akiknek sorsa nem közömbös az égiek számára.

koverellenor képe
Kik azok a lelki látók? Mennyire megbízható az információjuk?
2011. május 08. vasárnap, 11:59 | koverellenor   Előzmény

Kik azok a lelki látók? Mennyire megbízható az információjuk?

Aditi képe
Hiedelmek, hiedelmek
2011. május 08. vasárnap, 12:22 | Aditi   Előzmény

Nem értem miért kell személyekhez és vallási elnevezésekhez kötni az egyén vagy akár egy nép "hitét". (Azért tettem idézőjelbe mert természetesen nem egy hiedelemre gondolok, hanem egy megélt valóságra.) Ez még mindig egy betanított hiedelem. Az ERŐ és a SZERETET benned van. Végső soron csak az számít, mennyi tudatosságot tudtál összeszedni az életed során és mennyit éltél az életedben szeretettel. Pont. Amikor meghalsz te vagy ott, csak te, senki más. (Persze vannak segítők, de a nevükben is benne van, csak támogatnak, h ne parázz.) Te számolsz el saját magaddal, senki nem fog számon kérni rajtad semmit, és tök mindegy, hogy magyar voltál, ismerted e Jánost, hallottál e Krisztusról...stb. Ezek mind elenyésznek. Csak a tudatosságod lesz ott és az lesz segítségedre. A tévedéseidbe többé nem kapaszkodhatsz, a hiedelmek, amiket mások mondtak és te elhitted, mert szépen hangzik semmivé válnak, mert ott az igazságot fogod látni: saját magad: a tudatosságod!!!

A hiten és hiedelmeken, meg hogy emberekhez (akár szentekhez) és vallásokhoz kössük magunkat, mi rég túl vagyunk. Talán sosem voltunk benne (csak amióta megtanították a középkorban, hogyan imádkozzunk papokhoz, szentekhez, meg egy olyan Istenhez, aki rajtunk felül áll), mert a Sámánizmus megélt tudás volt és nem remény meg hit.

A Sámánizmus nem okkultizmus volt és nem csupán mágia. A mágia asztrális szintű, a duális világ jelensége. A Sámánizmus a természet egészét tisztelte és nem csak ismerte hogyan működik, és ezért képes volt akár a mágiára, gyógyításra, szellemi képességek használatára...stb, de tudta, hogy a szeretet és az elfogadás bölcsőjében ring az élet. Nem szólt másról a tanításaiban, mint amit minden nagy mester tanított. Jézus is. Kicsit másképp, kicsit más hangsúlyokkal, éppen amikre a korban szükség volt.

A Magyarok nem azért mondtak le önmagukról, mert tudták, hogy majd megmentik őket egyszer, és milyen hősies és bölcs ez a dolog.... hanem azért, mert a vezetőjük a népe, vallása, múltja, testvérei, tradíciója és önmaga ellen fordult, mert nem tudta máshogy kezelni a helyzetet. Nem tudom pontosan, milyen okai voltak erre, biztos voltak és nem akarok ítélkezni. Semmi sincs véletlenül.

De az biztos, hogy ha önmagam erejét feladom, akkor mindent feladok. Ezt az egyet sohasem szabad megtenni.Jézus sem tette. Épp azért támadhatott fel, mert végig hű maradt önmagához, a szeretethez, amit képvisel. Ezért nem védekezett. Meghazudtolta volna mindazt, amit képviselt az élete. De neki ez volt a küldetése, a dolga. A magyarságnak nem volt küldetése, hogy eladja magát, hogy önmaga ellen forduljon, ezért nem is támadt fel, csak jó sokat szenvedett több-száz évig.

Most majd ráébred arra, hogy hol rontotta el, hogy sohasem szabad önmagát odaadni senki emberfiának (egyébként Jézus sem az embereknek adta oda magát, hanem önmagának, az Istenének), hogy önmaga mellett mindig ki kell állnia.

Ez nem feltámadás, csak újjászületés, újrakezdés, tavasz lesz, amikor végre visszakapjuk az életerőnket, mert rádöbbenünk, hogy nekünk dolgunk vigyázni rá. És ha halálos veszély fenyeget, akkor is. Mert halál nincs, ezt jól tudjuk, élni viszont csak önmagunk erejével lehet. Másokéval nem.

Ez, amit Jánossal kapcsolatban írtál, egy tipikus betanított dogma. Ugyan ki vigyáz terád, ha te nem? Ha te kiadod önmagad másnak, ne csodálkozz ha az azt tesz veled, mi éppen neki jó. Mert ő nem esett fejére hogy ezt tegye, ő fel fogja mérni mivel árt magának és mivel nem.

"ugyan add már ide az erőd, mer 1000 év múlva újjászületik majd valaki, és úgyis megment." Ebben két embernek is kiszolgáltatod magad. Elöször annak, aki elveszi az erőd, aztán várod a másikat, hogy majd visszakapd. És te hol vagy a történetben??????
Borzaszó balgaság. A bölcs ember sohasem támaszkodik próféciákra/hitekre/látókra. A jelenben él, és megteszi, amit meg kell tenni, félelem és előítélet nélkül.

Namaszte

HajduM képe
Érdekes jelenség, hogy az ember, a kapcsolatai révén találja meg
2011. május 08. vasárnap, 13:01 | HajduM   Előzmény

Érdekes jelenség, hogy az ember, a kapcsolatai révén találja meg magát a fizikai világban. Ha nincsenek kapcsolatai (kötődések, sztereotípiák, attitűdök, ítélkezés stb...) akkor az ember maga nem is létezik.

Jézus önátadásának emberi szempontból az a legnagyobb jelentősége, hogy teljesen megszüntette a kapcsolatát a fizikai világgal.

Az én egész életem a küzdelemről szól. Mindig küzdök és mindent konfliktusnak látok és mindenre megoldást keresek, miközben Jézus maga világosan mutat rá, hogy ezt a küzdelmet kell feladni.

A Magyar nép önátadása, ha ez a nép valóban ilyen kvalitású szakrális nép volt, nem lehet más, mint szándékos önátadás a halálnak, a pusztulásnak. Ha ez így van, akkor mi most mint nép halotti állapotban vagyunk, és valóban vágyunk a feltámadásra, de már nem abban a fizikai állapotban amiben meghaltunk.

Ha nem tudod magad átadni a halálnak nem is támadhatsz fel, s a testhez ragaszkodva, az elméd vezetése arra sarkall, hogy harcolj és küzdj egy mindenképpen elpusztuló létformáért, amihez mi együttérzően gratuláltunk is neked az újjászületés blogban.

Így természetes, hogy aki ragaszkodik a fizikai léthez, nem igen tartja elfogadhatónak az önkéntes halált, hogy valaki prédául dobja magát az ellenségnek, akkor is ha simán megteheti, hogy védekezzen, sőt győzzön is.

Jézus önátadása minta nekünk "egyéneknek", és minden szakrális népnek.
Nem a megváltót várjuk, hanem törvényszerű, hogy a mag előbb elrothadjon, és azután éled újra.

Így amit tehet az ember, hogy megszünteti a fizikai léthez kötődő minden kapcsolatát, aminek egyenes következménye a halál, az elrothadás és az újjászületés.

Aditi képe
Önfeladás kontra önátadás
2011. május 08. vasárnap, 14:42 | Aditi   Előzmény

Ez egy szimpla elme-csapda. :) Már bocsi.

Ha ez így lenne, akkor miért nem ugrunk egyszerűen "szeretettel" a kútba és adjuk át magunkat a halálnak, hogy újjászülethessünk?

Nem az elme tudja, mi a dolgunk, hanem a szellemünk. (a sorsunk/elrendelésünk hangja)

Jézusnak ez volt a dolga. Neki ezt diktálta a sorsa, a szelleme, ezért "áldozta fel" magát. Ez az amit nem értenek sokan. Nem mindnekinek ez a dolga, illetve, addig még sok az állomás!! És ezt használta olyan remekül fel a keresztény egyház a nemzetek ellen, ezzel hajtotta igába az embereket, az akaratukat, a döntési jogukat elvéve, a hitüket, szinte mindent. Hogy elhitette velük, nekik is Jézusoknak kell lenni. És persze nekik, az államnak meg egymásnak kell feláldozni magukat. Meg "engedelmesnek" lenni.

Jól is néznénk ki. Mindenkinek más az útja, a dolga ezen a Földön. És az a dolga, h azt teljesítse be.

Az önfeladást összekeverik az önátadással. A kettő merőben különböző, és egyben a két szélsőség.

Az önfeladás erőtlenség, szellem-nélküliség, másoknak való behódolás, az akarat elgyengülése, átadása. Az ego csapdájában levés, amikor nem tudjuk, kik vagyunk mit akarunk, nem élünk az akaratunkkal, döntési képességünkkel, és főleg, nem vagyunk képesek az intuíciónkra figyelni és a belső hangot követni. Mások irányítanak, emberek, hiedelmek, erőszak áldozatai vagyunk...stb. Az önátadás nem másoknak, más embereknek, vagy valaminek történik, hanem a szellemünknek, a belső hangunknak, amit azután bátran felvállalunk, az elménkkel, akaratunkkal, erőnkkel, képességeinkkel azt szolgáljuk, ahogy Jézus is tette, és azután az diktál. Ha élned kell, élsz, ha menned kell, mész. NIncs félelem, nincs kétely, nincs gondolkodás, találgatás, mi lesz ha.....

Az én esetemet teljesen félreértetted. Én nem azért élek, mert féltem meghalni. :) Ellenkezőleg. Két látó ismerősöm is egymástól függetlenül mondta, hogy ott jártam náluk azon a két éjjelen, amikor élet és halál között voltam az intenzíven, (ezt utána leellenőriztem), és boldogan közöltem velük (a lelkem volt), hogy akkor végre elmehetek. Hogy egész életemben erre vágytam, és most szabad vagyok. Megtettem, amit kellett, és most szabad vagyok. :) Nekem mindent és mindenkit tudatosan el kellett engednem a műtét előtt, épp így tudtam csak behívni a májat. Ezért nem jött eddig.

Ha mindent elengedtél, nagyon nagy a kísértés a távozásra. Hiszen szabad vagy. AKKOR VAGY SZABAD! A szabadság nem függ attól, hogy testben vagy e vagy nem-. Az egy tudatállapot, amit én megléptem a műtét előtt. Halál nyugodtan ültem a mentőben. Tudtam, hogy most eljött az én időm. Maradhatok, vagy elmehetek. A szüleim később elmondták, hogy elképedtek azon a nyugalmon, ahogy elindultam az utamra. A nővérek elmondták, hogy általában félnek az emberek, nem biztosak magukban, és kételyeik vannak a műtét előtt.

Én JÓL éreztem MAGAM. nem féltem. Egy csepp kételyem se volt. Nem gondolkodtam. Beszélgettem a szobatársaimmal. Totál a jelenben voltam. ÖRÜLTEM. NEM TUDTAM MI LESZ DE NEM IS FOGLALKOZTAM VELE. ELENGEDTEM. A SZELLEMEMRE, A SORSOMRA BÍZTAM MAGAM.

és bár a lelkem elvágyott, mert annyit szenvedtem ebben az életben már, és nem tudtam élni, sem szellemileg sem lelkileg, sem testileg, ez volt a karmám. És MEGTEHETTEM VOLNA HOGY ELMEGYEK. Elengedtek volna, és befejeződhetett volna az életem egy előrelépéssel, mert oldottam a családi karmát. (meg még ki tudja miyneeket),MINDHÁROM SZINTEN. Mégis itt maradtam.

Mert a szellemem, a sorosm ezt diktálta. Dolgom van még. És már azt is tudom, mi. Ezt is megkaptam a kórházban.

Én sejtettem, h így lesz, de lélekben teljesen átadtam magam. Fel voltam készülve minden eshetőségre. Nyitott voltam, és nem féltem. Tudtam, ezek hatalmasabb dolgok az emberi részemnél, és kegyelemben van részem. Tudtam, biztonságban vagyok, bármi lesz.

de valahol éreztem h visszajövök. Mert nem volt eddig küldetésem. Pontosabban, más volt a küldetésem: "csak" karmát oldottam.
Elég durvát, igen. Tudom, azért jöttem vissza, mert most már be tudom teljesíteni azt a küldetést, amire felkészültem a karmaoldás közben, és amihez mindent lehozott a szellemem. Itt szunnyad bennem, és most napvilágra kerül, megszületik. Most már megtanultam elengedni, képes vagyok a szellemem, az intuícióm hangját követni, és tudatosan járni azt az utat, amelyet kijelöl nekem. Mert azzal tudok adni, önátadni, ha így tetszik. Magamat, azt, amit képviselek a sorosommal, a világnak.

Ezt egyébként rajtam kívül csak a barátnőm tudta. Elmondta, ő valahogy érezte, h visszajövök. Én is. Hoztam egy döntést egy olyan állapotban, amelyben teljesen szabad voltam. Ezt hívják szellemi döntésnek. Még ebben is megkapod a szabadságot!

Újjászületni nem csak a testi halálban lehet. Lélekben meg kell halni, igen. Az egonak meg kell halni. Az újjászületés egy tudatszint-emelkedés. Aki élni akar tudni, annak meg tudnia halni is. Az élet és a halál egy. Az élet és az elengedés egy. Ezt tanítja az összes keleti tanítás. És Jézus is.

A test tudatos felszámolása még egy lépcsővel feljebb van. A Mennybemenetel, vagy aszcendálás egy következő tudatszint, mikor már az anyagi világ feletti teljes hatalommal bír a tudatosságod. Ez "csak" technikai kérdés, tulajdonképpen egy bónusz, klassz, ha eléred azt a szintet, de nem feltétlenül szükséges.

Újjászületni viszont igen, mert amíg nem a szellemeddel élsz, addig nem igazán élsz és nem tudod átadni magad a sorsodnak. Az elengedést és az Agapoét meg kell tanulni és egy kicsit meg kell tudni halni, hogy azzá válj a tudatodban, aki valójában vagy, hogy egy légy a szellemeddel, hogy ne gondolkodj, hanem cselekedj, hogy érezz és a jelenben legyél.

Az élet, a földi életet is beleértve a testben egy kincs. Ne becsüld le a esti létet. A tudat, a szellem és a lélek számára egy pótolhatatlan, kegyelemmel teljes lehetőség. Az Univerzális tudat számára a tágulás lehetősége, a tudatszint-emelkedésé. Mindennek te és az életed csak egy eszköze vagy. Légy tudatos eszközévé!

Ne újjászületni akarj, vagy aszcendálni, vagy megvilágosodni, meg Jézussá válni. Az egy spirituális csapda. Csak tedd a dolgod, és tanulj meg a szívedre hallgatni, tisztán látni a valóságot, letenni az illúziókat és karmákat. Csak élj. És a többi jön magától.

Ne akard más példáját követni. Keresd meg a belső hangod, és azt kövesd. Te is egy példa vagy az emberiség számára, mint ahogy Jézus is az volt. De egy másik példa!!!

Légy önmagad, a Te sorsod tudatos képviselője, add át magad a szellemednek, ebben kövesd Jézust, mert erre tanított minket, nem az önfeláldozásra!

Namaszte

HajduM képe
Egy testtel beszélgetek aki kapaszkodik saját létébe :))
2011. május 08. vasárnap, 15:03 | HajduM   Előzmény

A figyelmetlen olvasó el is hiszi, hogy szakralitást fogalmaztál meg, de én azt látom, hogy a testi lét fenntartása mindennél fontosabb most a számodra. Amit megértek és semmi elítélendőt nem látok benne, sőt én is ezen a szinten állok, bár más felé törekszem.

A kútba ugrásra csak annyit, hogy az eldobása az életnek az nem önátadás, nem áldozatiság.

Az áldozatiságra az jellemző, hogy áldozattá válik az illető. Mások áldozatává. A kútba ugrás egyszerű öngyilkosság, semmi értelme, pusztán jöhetsz vissza még egy púppal a hátadon, miközben a meglévő terhekből nem tudtál leadni...

Jézus áldozattá vált, nem önakaratából. Tudta, hogy mi történik, de árulás útján jutottak hozzá a hollétéhez. Nem állt oda a piactérre, hogy na gyertek fogjatok el, itt vagyok.

Úgy érzem, hogy a biblia ismereted nem a legelmélyültebb. Ha Jézust belevonod a mondanivalódba, érdemes volna átfutni az evangéliumokat legalább, és néhány apokrif írást is hozzá...

Jézussá válni valóban nem kell, hiszen nem is tud senki azzá válni. Jézus egy minőséget mutat be nekünk amilyenné kell válni, és ez olyan úton akár amilyen úton Ő maga érte el. Persze ez nem törvényszerű, meg nincs is szokásba már a keresztre feszítés...

Természetes a szembenállásunk :)) Én elvágyódok innen Te ragaszkodsz a fizikai léthez, azt véded, annak van dolga, annak van életfeladata ebben az életedben, a test által tudod megélni a karmádat ami ide köt...

Egy darabig tudtunk együtt haladni, de mostanra az útjaink ellentétes irányúak :))
Ami nem baj, sőt érdekessé teszik a diskurzusunkat és egymás kontrasztjában egy csomó egyéb kérdés is napvilágra kerül.

Az ,,áldozathoz'' szeretnék hozzászólni. Az áldozat szerintem
2011. május 08. vasárnap, 15:36 | Éva.   Előzmény

Az ,,áldozathoz'' szeretnék hozzászólni.
Az áldozat szerintem nem csak azt jelenti,hogy áldozattá válok,hanem például ,hogy áldozatot hozok ,/fel/áldozok /valamit ,valamiért/...Ezt többnyire valami magasabb rendű felé hozom,azzal ,hogy lemondok egy ahhoz képest alacsonyabb rendűbb dologról.

Ilyenkor én hozom ugyan az áldozatot,de nem én vagyok az áldozat,hanem tulajdonképpen az amiről lemondtam.

Tehát például a kötöttségeim is,ha le akarok mondani róluk,egyfajta áldozatot hozok egy magasabb lehetőség eléréséért./és a kötöttségeket áldozom fel,az lesz az áldozat/
Vagy ,ha például az egészségem érdekében mondjuk lemondok a túlzott édességfogyasztásról:) Ez még fokozható,ha cukorbeteg vagyok,mert akkor már az élem függ tőle ,hogy képes vagyok e meghozni ezt az áldozatot./akkor a cukor és a szénhidrátok lesznek az áldozat,amit feláldozok,az egészségem oltárán./

De ha visszamegyünk az ,,,ősidőkbe'' ,amikor mondjuk állatot áldoztak az Istennek
akkor is az ember hozta az áldozatot,feláldozta a birkáját,de az áldozat a birka volt
/szerencsétlen:)/.

Ez azért érdekes,mert maga az aktus az áldozat/mint cselekedet/,az áldozat tárgya amit feláldozok,az szintén áldozat:)

Aditi képe
Minek írtam én ennyit, semmit nem látsz, de én tévedtem, nem is
2011. május 08. vasárnap, 15:46 | Aditi   Előzmény

Minek írtam én ennyit, semmit nem látsz, de én tévedtem, nem is láthatod még. Nem baj. Erre is emlékezni fogsz, amikor odaérsz, mert ez is egy szellemi törvény. Semmit, egyetlen illatot, momentumot sem felejt el a szellemünk. Mindent feljegyez, és amikor itt az ideje, éppen akkor beugrik az elmének. Hogy segítsen.

"Az áldozatiságra az jellemző, hogy áldozattá válik az illető"

na ez itt a tévedés lényege. Méghozzá óriási. Áldozatnak lenni és tudatos áldozatot hozni két merőben különböző dolog. De nem írom le még egyszer, amit odafent már leírtam. Olvass több figyelemmel.

A Bibliát természetesen olvastam, ha nem is vagyok értő teológusa, vagy nem tudom felsorolni a mesebeli eseményeket és tanulságaikat. Az Újszövetséget is természetesen ismerem. De mint írtam, ezekre egy szint után nincs szükséged. majd ezt is megérted.

"Jézus egy minőséget mutat be nekünk amilyenné kell válni".

Nem kell olyanná válni. Csak jó azt tenni, amit ő is példáz a SAJÁT életedben, a SAJÁT módodon. Engedd már el a példákat és légy önmagad! Ő is az volt. Elsősorban ezt tanította minden mester.

"Én elvágyódok innen "

Aki elvágyódik nincs a jelenben. Én is voltam ebben a periódusban. Jól látlak. Lehet h most nem hiszed el. Nem baj. De vizsgáld meg önmagadon, amiket mondok. Mindig, mindent vizsgálj meg, akárki, maga a Jóisten mondja neked álmaidban, Jézus száll angyalszárnyakkal. Tök mindegy. Vizsgáld meg. Hogy megtanuld látni a valóságot.

Aki elvágyódik, az meg akar halni, tévesen azt hiszi halálban van a megváltás, egy másik dimenzióban, meg ilyen badarságok. Hogy a boldogság nem lelhető fel itt, a Földön, hogy a Földi lét kevés a teljességhez.

nem ismered Buddha tanításait, ha már itt tartunk? De most sem írom le még egyszer hogyan lehet a Földön elérni azt a tudatszintet, amit a halál után mindenképpen elérsz, legalább átmenetileg. Ismerkedj Buddha tanításaival.

Én már nem ragaszkodom többé a földi léthez. De megtanultam elfogadni, elengedni, és megbecsülni. Mostantól máshogy élek, mint azelőtt.

Te meg ne ítélkezz, mert ahogy Jézus mondta: aki ítél, megítéltetik. Nem látsz engem. Ezt nem fenyegetésnek szánta, hanem felhívta a figyelmet egy Univerzális törvényre. Ami így működik a kis akaratodtól meg minden tehetségedtől függetlenül. Csak figyelmeztettelek, h ne hozz a fejedre bajt.

Azt javaslom, egy kicsit hallgass el most, hogy kikapcsoljon a folyton reagáló elméd, és fogadd be az információkat, amit kaptál. Szánj egy kis időt a vizsgálatukra. Figyelj befelé.

Aztán majd később még beszélünk.

Namaszte

HajduM képe
Olyan magasságból beszélsz ahol nem vagy. Szerintem rosszabb
2011. május 08. vasárnap, 16:30 | HajduM   Előzmény

Olyan magasságból beszélsz ahol nem vagy. Szerintem rosszabb májat kaptál, mint amilyennel előtte rendelkeztél.

Meg is van írva, hogy amit az isten egybe szerkesztett, ember szét ne válassza... Benned két ember él most, két féle szellem, igen arrogáns a stílusod, pedig emlékszem, hogy nem ilyen voltál.

A test embere vagy ez egyértelmű, és még fenyegetőzés is. Nahát...

A javaslatodat tartsd be te. Nem ártana pihenned ahogy látom...

Aztán olvasd csak el, hogy mit írtál, és tudatosítsd magadban, aztán olvasgass az akashából, vagy amiből akarsz.

Amit Te leírtál azt én mind tudom, neked viszont láthatóan fogalmad sincs arról amit én írtam...

Mondtam háttal állunk egymásnak, két különböző irányba nézve...
A kettőnk beszélgetését itt lezártnak tekintem...

Aditi képe
:) A májról a professzort kérdezd meg, az testközelből látta
2011. május 08. vasárnap, 17:54 | Aditi   Előzmény

:) A májról a professzort kérdezd meg, az testközelből látta mindkettőt... :)) Hidd el, nem cserélnek le csak úgy egy szervet....

Szomorú azonban, hogy tőlem, aki átélte, és tudatosan élte meg, kevésbé fogadod el, mint a fizikai szemeidnek. Nem baj.

Hát, a stílusom, most igen, kissé kemény, de ego bácsival nem nagyon lehet simogatósdit játszani. Ez kissé bántó, tudom, de én már felvállalom magam. Írtam, amit tudtam és érzékeltem, a jó-kislány stílus oda, ez tény.

De nem ez a lényeg, hanem a szándék. Ez is szellemi törvény.

Lehet h kicsit most átesek a ló túloldalára, megvizsgálom mindenesetre a kritikád, az mindig hasznos. :)

Neked pedig azt javaslom gyógyítsd meg a kapcsolatod a Földdel, békülj ki a fizikai világgal, ne lázadj a test ellen, mert addig nem juthatsz feljebb. Ez nekem is feladatom volt. Addig csak lebegtem és nem találtam e helyem, bármilyen sokat tudtam a szellemi világról, bármennyi látomásom és jövőbe látásom volt, bárhogy tudtam gyógyítani és mágiázni a kártyával, és bárhogy ríkattam meg az embereket, amikor zongoráztam. (Már bocs, hogy értékelem magam -ezt meg kell szoknotok. :)

Talán azért érzékeled, hogy a "test embere vagyok", mert érzékeled, hogy most ezt a szintet kell építenem. De más alapokra építem, felülről. Újra-építem, mert elfogadtam. Te is tedd azt, mert a valóság az, hogy ebben a testben vagyunk és a Mindenségünkhöz éppúgy hozzá tartozik, mint a szellemünk vagy a lelkünk. A Földi szabályokat ugyanúgy meg kell tanulni használni és a helyén kezelni, élni vele és megbecsülni, örülni neki, benne lenni és benne megvalósítani az elrendelésünket, mint a többi dimenzióinkat.

Egy magas tudatosságú tanítót megkérdeztem még az utam legelején a transzplantációról. A következőt mondta: "Új szerv? Hm. Az olyan, mint amikor egy autón elromlik az egyik ajtaja. És kicserélik. Csak mondjuk egy kicsit más a színe."

A testem az autó. Én a vezető vagyok. Én döntök, hogy mit teszek, mit vállalok, Én a tudatosságom vagyok. Nem a testem. A testem szolgálja az életem és nem fordítva.

Bocs, ha bántó volt a stílusom. Még meg kell tanulnom az új énemmel élni.

Egyébként a szellemi szinttel kapcsolatban is tévedsz. Egyáltalán nincs két szellem bennem. A lány, aki adta a májat, elment, láttam. Én csak kiegészültem egy új tudatossággal. Tök izgi :))

Ez az "ember szét ne válassza" dolog már ne is haragudj. Te ki vagy? Az autó, vagy a vezető? :)

Ne ítélj, még egyszer mondom arról, amiről nincs tudásod és tapasztalatod. esetleg beszélgess egy kicsit transzplantáltakkal. Vagy hozzáértő orvosokkal. (Olyanokkal akiknek van tapasztalatuk mert még az orvosok közt is sok az előítélet ebben a témában. Azok tudják, akik csinálják, mint ahogy ez mindig így van az életben.)

Én meg igyekszem megtanulni jobban kommunikálni. (Újra...:)

Namaszte

Nem hiszem ,hogy benned két tudatosság lenne:))),hiszen a donor
2011. május 08. vasárnap, 18:23 | Éva.   Előzmény

Nem hiszem ,hogy benned két tudatosság lenne:))),hiszen a donor lány tudatossága,biztos hogy nem a májában volt,vagyis hogyan is vehetted volna át??? a májon keresztül nem hinném./Van egyféle sejt tudatosság ,de az nem ilyen./
Szívátültetéseknél hallottam ilyesmit,hogy előjöttek különböző új tulajdonságok,amik hasonlóak voltak a donoréhoz.De azért a szív az más,annak tényleg van valami köze az énhez:)

Szerintem annyi változás van csak,hogy sokkal erősebben, határozottabban kommunikálsz,mert a beteg májad nem emészti fel teljesen a 3-as csakrád energiáját,és most látványos a hármasod energiája ahhoz képest,amilyen állapotban voltál.Viszont akkor, legalább is az utóbbi időkben a felsőbb csakrákból kommunikáltál,
mert a 3-as már halódott. Szerintem ezt vette észre Miki:)
És még rá is kell erősítened,mert most muszáj,hogy az új máj miatt, szóval ezt el kéne fogadni,hogy még elég sokáig ez így kell hogy legyen.
Ettől vagy most más,nem a donor tudatosságától szerintem:)

Aditi képe
Igen , köszi, ezt én is így látom, bár a májasoknál is
2011. május 08. vasárnap, 19:34 | Aditi   Előzmény

Igen , köszi, ezt én is így látom, bár a májasoknál is megfigyelnek változásokat. Ez szeritnem két dologbül is adódhat.

1. Szellemcsere, de nálam nem ez a helyet, azért kellett előtte elengednem és tudatosan végigélnem. Ha valaki még nem tudatos, és hirtelen esik át egy ilyenen, vagy lejárt az ideje és egy másik szellemnek meg pont jó a teste meg az élet-körülményei a tanuláshoz, akkor fordul elő ilyesmi.

2. a máj egy saját, szerv-szintű tudatot hoz magával, saját enzimológiát, hormonokat...stb. Szinte minden rendszerben ott van, ezért mindegyikkel össze kell hangolódnia. Ezt a folyamatot tudom segíteni a tudatossággal, hogy tudatos döntést hoztam, és elfogadtam a sorsom. Hálát érzek és örömöt, és ezt érzi a máj is, könnyebben megy az összehangolás és a befogadás. Én már nem harcolok. :))) De addig kerülnek a májból olyan kémiai anyagok a szervezetembe, ami eddig nem ismert, máshoz tartozott, ami előidézhet esetleg némi változást az ízlésben pl. stb. Bár én eddig csak azt figyeltem meg, hogy nem kell az a kevés kaja, amit 15 évig monoton ettem, ellenben minden más ....:))))) Elképesztő eufória minden egyes étkezésem a csokipudingtól a töltött paprikáig.....:))) a kórházban átlagosan 5 percet sírtam minden ebéd előtt és hálálkodtam, hogy meg tudom emészteni....:)))) Ezt nem lehet leírni!!

A tudatosság, amivel kiegészültem, nem a donoré, nem úgy értettem, de ez egy másik történet. :)

Örülök, hogy itt vagy :)

Namaszte

Amiről írsz,az a lélek cseréje,van ilyen. És az étkezésedhez
2011. május 08. vasárnap, 22:35 | Éva.   Előzmény

Amiről írsz,az a lélek cseréje,van ilyen.

És az étkezésedhez azért jött meg a kedved,mert már nincs meg a félelem,hogy nem ehetsz,mert nem tudod megemészteni:)
Ha erősíted magadat,arra vigyázz,hogy az immunrendszeredet nem szabad,mert akkor kilőki a májat. Gondolom,erre gyógyszert is kapsz,hogy legyengítsék? Ez lesz majd a nehézség,amivel még meg kell majd birkóznod.

Én is nagyon örülök neked! /de ezt már mondtam:)/

HajduM képe
A szervek önálló identitással rendelkeznek, önálló személyiségek
2011. május 08. vasárnap, 20:31 | HajduM   Előzmény

A szervek önálló identitással rendelkeznek, önálló személyiségek a maguk módján. Egy szerv, értelmes, intelligens önálló lény. kommunikálni lehet a szervekkel és reagálnak. Ezt nem én találtam ki, hanem egy pszichiátertől hallottam egy előadáson, ahol külön erre rákérdeztem, mivel egy materialista szájából ezt mégis csak érdekes hallani.

Az a szerv ami egy adott környezetben működött eddig, azzal az "életmóddal" harmonizált ahonnan kiemelték, és erőszakosan átköltöztették egy új környezetbe, ami teljesen idegen és a maga személyiségével működik tovább, hozzá azokkal az élményekkel amit az előző "test-rendszerből" hozott magával.

Száz százalék, hogy hatással van az új testre. Hiszen egy rendszerben ha egy dolgot megváltoztatsz megváltozik az egésznek a működése.

Érdekes dolog, hogy ez már Jézus korában felmerül, pedig akkor még nem voltak ilyen műtéti eljárások.

Amit egyszer Isten egybe szerkesztett az ember szét ne válassza: Egy emberi testet nem lehet büntetlenül szabdalni és egyikből a másikba rakosgatni az alkatrészeket.

Nyilván az eredeti személyiség domináns, de ott lappang egy másik is a mélyben...

Ahogyan el is mondja szépen. Ő ezzel egy másik ember lett...

Lehet kommunikálni az új májjal barátkozni, megszólítani (hangos szóval is, meditációban is)

Brandon Bays Belső utazás meditáció mindenképpen javallott. Ha kell belinkelem. De egyenlőre nem kommunikálok vele amíg nem derül ki, hogy ki is ő?

Én azt gondolnám erről,hogy a szerv,ha nem élteti,nem hatja át
2011. május 08. vasárnap, 23:26 | Éva.   Előzmény

Én azt gondolnám erről,hogy a szerv,ha nem élteti,nem hatja át az a Valami ,ami mindent éltet,akkor csak egy élettelen húscafat. /már bocsánat/.
Nem a szerv rendelkezik önálló identitással,az anyagnál ez érdekes feltételezés, hanem az a Valami ,ami élteti áthatja a szervet is.
Szerintem ez óriási különbség.
Most pedig azt a májat ,miután már halott volt,ahogy meg szűnt a a gazdájában az élet,és már nem éltette ami már csak anyag maradt,szóval azt a halott májat,most Aditi élteti, ugyanaz az erő járja át, ami Aditit is élteti.

Nem mondom,hogy valami nüansz igazság nincs ebben,de szerintem itt nem az anyag bír az önálló identitással,hanem az a Valami,ami élteti a személyt is,meg a szerveit is,meg mindent.

Amikor megláttam a testvéremet 3 hét,és boncolás után a ravatalon,nem a halál ténye vágott mellbe,hanem hogy hova lett az élet? Egyszerűen eltűnt a testvérem,és egy kitömött bábu volt ott. Egyszerűen a nélkül az isteni szubsztancia nélkül,
ami eltűnt,az anyag semmi. Nem véletlenül esik szét nélküle.