KatiPotter teljes hozzászólásai | Önmegvalósítás.hu

KatiPotter teljes hozzászólásai

Hozzászólás Edit link Comment Widget
Az tényleg felesleges para volt a múltkor, de ez más azért.
2011. jan. 02. vasárnap 18:20
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Az tényleg felesleges para volt a múltkor, de ez más azért. Igazságtalanság zavar az ügyben, a jogsértés ténye. Ez ellen írtam most az előbb.

Én ezért nem jelölök vissza ismeretlent (volt, hogy
2011. jan. 02. vasárnap 18:03
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Én ezért nem jelölök vissza ismeretlent (volt, hogy megkérdeztem, honnan ismerjük egymást, és nem válaszolt, így töröltem is). Volt már, hogy visszajelöltem, de le is töröltem utána az ismerőseim közül, mert nem tudom, milyen szándékkal jelöl. Amúgy így is figyelik az egészet, ezen kívül is. Sőt, állítólag a letörölt adatokat is elmentik. Hiába törlöd, nekik meglesz akkor is ezek szerint.

Szerintem ezt tök jól összefoglaltad. :)
2011. jan. 02. vasárnap 17:58
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Szerintem ezt tök jól összefoglaltad. :)

Ebben igazad van.
2011. jan. 02. vasárnap 17:55
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Ebben igazad van. Azért nem félek ettől, mert nincs olyan véleményem, amiért lecsuknának. Viszont van, akinek van, és ezt én is igazságtalannak tartom. Pl. büntetni a holokausztcáfolást (nem értek egyet pl a kurucinfóval pl ebben sem, én ki nem állhatom a nácizmust, de azt gondolom, nekik is joguk lenne szabadon írni, amit akarnak, cáfolni a holokausztot, ha akarják). Vagy egyáltalán bármi ilyesmit. :S
Most is rengeteg jogsértés van, ha csak a Magyar Gárda üldözésére és a róluk terjesztett hazugságokra gondolunk, vagy most épp a sajtószabadság korlátozása narancsék részéről. Erre is értettem, hogy a mostani hatalom sem tetszik. Inkább arra értettem, hogy régebben ennél is gázabb volt a helyzet. De most is van még bőven mit takarítani emberi jogok terén. Egyet tehetünk: állunk elébe, és képviseljük, akik vagyunk. :)

A forradalmárok persze hogy visszalőttek, amikor őket is lőtték.
2011. jan. 02. vasárnap 17:48
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

A forradalmárok persze hogy visszalőttek, amikor őket is lőtték, legalábbis többen. Akik tehették, ugyanis nagyon sokakat megöltek, úgy, hogy védtelen volt, fegyvertelen. Azzal viszont egyetértek, hogy sok erőszakrendszer született valami ideológia nevében. Pont így alakult ki a kommunizmus is, de minden hasonló erőszakrendszer, hogy valami szépnek tűnő idea nevében jól megmagyarázták a véres tetteiket.
Erre mondtam, hogy más dolog védekezni, de ez megint más...
Azt látom a hozzászólásod alapján Ramanovics, hogy valószínű nem tetted ezt magadban még helyre, nem alakult ki a témában a saját hozzáállásod, ezért nem erősséged az elfogadás sem, ahogy írod, és sok benned a bizalmatlanság. Azt tapasztaltam, hogy mikor az embernek kialakul, vagy inkább tudatosul a saját hozzáállása, akkor ez elmúlik. Úgy érzi, hogy "a helyén van", értékrendje összhangba kerül életével. Onnantól türelmes lesz másokkal is, elfogadóbb, miközben hozzáteszi a saját kis "világát" az egészhez.

Soha nem értelmetlen kifejezni, ami bennünk van. Részekből áll
2011. jan. 02. vasárnap 16:32
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Soha nem értelmetlen kifejezni, ami bennünk van. Részekből áll össze az egész, együtt formáljuk a dolgokat. Ha mindenki beletörődni az igazságtalanságba, vagy beletörődött volna a történelem során, akkor mi lenne? Ha nem lettek volna, akik szembeszálltak a kommunista diktatúrával pl, akkor mi most írkálhatnánk itt bármit szabadon? Nyilván nem tudunk mindent elérni, amit szeretnénk. De a jó kifejezésének mindig van értelme, mert ez is formáló tényező, mivel részei vagyunk az egésznek.
(kiegészítem még: akik a kommunistákat váltották, nekem azok sem tetszenek, de mégis azért valami szabadabb lett, ami után tovább lehet lépni, másrészt az 56-os forradalmárok példamutatása nélkül sem ment volna, annak óriási ereje volt, hiába verték le, de ez csak egy példa volt, bár nekem kedvenc példám 56).

Ez igaz. :)
2011. jan. 02. vasárnap 16:00
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Ez igaz. :)

Igazságosság, emberi jogok, ilyesmi. Általában ezek megsértése
2011. jan. 02. vasárnap 15:43
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Igazságosság, emberi jogok, ilyesmi. Általában ezek megsértése a Föld kisajátításából indul, valahogy ebből kell szerintem kiindulni, hogy mi önzés, és ilyesmi. Hogy van-e jogunk, és igazán jó érzés-e másokon átgázolva megszerezni magunknak dolgokat. Ezt értem alatta kb. A másik eset még a vallási meggyőződés, kultúra erőszakos terjesztése, ami azért egyértelműen jogsértő szerintem. De az átgázolós kisajátítás is.

Ez nagyon így van. :)
2011. jan. 02. vasárnap 15:40
/visszavonva/

Ez nagyon így van. :) Jézus azt mondta, "szeresd az ellenséged". Ez így működik, és akkor már nem is ellenséget látsz benne, hanem az embertársad, akivel vagy nagyon nem értitek egymást egyszerűen (de ezt is el lehet fogadni), vagy valami igazságtalanságot tesz pl, mert mondjuk nem elég tudatos még ("nem tudja, mit cselekszik", nem fogja fel, mit okoz). Ilyenkor az igazságtalanság ellen próbálunk felszólalni, de nem az embert kellene gyűlölni, én így vagyok vele. Attól még nem szabad hagyni, hogy garázdálkodjon, muszáj védekezni, felszólalni ezekkel kapcsolatban, hogy igazságot tehessünk, persze emberi eszközökkel. És mondjuk nem úgy, hogy rakétákat lövöldözünk egymásra... Csak az a baj, hogy óvatosan próbálok most én is fogalmazni, mert többen a média miatt asszociálhatnak a nácikra, holott ennek semmi köze ahhoz. Hitler eszméitől nekem is hánynom kell. De mondjuk a kurucinfót sem tiltanám be, mert nekik is joguk van elmondani a véleményüket. Pl én nem cáfolom a holokausztot, de az gáz, hogy büntetik, aki igen. De ez már alaposan politika, inkább maradjunk a lelkizős résznél.
Úgy érzem, nekem nincs ellenségem, bennem béke van, csak vágyom az igazságra, de ez sok emberen múlik. Egyelőre kénytelen vagyok elfogadni azt, ami van, és tenni, ami apró dolgot esetleg tudok.

Fontos kiegészítés, egy másik bloghoz írtam, de ide is fontosnak érzem, mert amit előbb írtam, az tartalmaz némi tájékozatlanságot:
...és gyűlöld apádat,anyádat" én ilyet nem hallottam. De utána olvastam és tényleg. Nekünk azt annak idején kihagyták (és eléggé félreérthető is lett volna, nem csodálom), a Bibliából meg csak részleteket olvastam. Ez a tanítás nekem nagyon nem tetszik! Nem is fogadom meg. Még ha azt jelenti is, hogy "számoljuk fel a ragaszkodást." És nagyon nem értek egyet azzal, hogy az érzelmeket fel kellene számolni. Legyünk hidegek? Abban mi a jó? Ha így értelmezem a buddhizmust, akkor azzal sem értek egyet. Számoljunk fel mindent, ami az életünkkel kapcsolatos? Mert ez olyan lenne számomra, a "nirvana", mint az élő halál, lehet, hogy nagyon békés, de mindenképpen zombis. :D Nem vágyom rá. Nagyon jól érzem magam abban az érzelmi állapotban, amiben most vagyok, még ha olykor jár apró konfliktusokkal is.
Én azt vallom, hogy szeretem a családom (pedig nem egy mesevilág), szeretem a nemzetem, meg az egész világot, akkor is, ha jelenleg vannak fájó dolgok, nem is kevés. Amik fájnak. De azért fájnak, mert "él a lelkem". Természetes, hogy fáj. De ettől nem akarok menekülni, mert akkor a jót sem érezném. Amit tudok, megváltoztatok, de.... De nem akarok nem élni, nem érezni.... Az lenne számomra az igazi halál. Nekem így nagyon jó.
plusz:
Nekem így nagyon jó érzés, sokszor radikálisan szeretni. :D Ez nem vonja maga után azt, hogy akkor a haragot is radikálisan élném meg, mert nem. Nem vágyom rá, hogy felszámoljam az érzelmi állapotom, hozzáállásom, ezzel így békében vagyok, hogy ilyen vagyok. Azért Jézustól elég erős volt ez a mondat (ha tényleg mondta, és nem csak kitalálta, aki írta, Lukács evangéliumában van, azt olvastam most). Nem tetszik, és persze nem is fogadom meg, akárki találta is ki. :D Szerintem olyannak kell lennem, amilyen szeretnék, és nekem így jó. Ezt nem mondhatja meg egy könyv sem szerintem.

Magyarázat, kiegészítés: tiszteletben tartom mindenki vallását, de a Biblia nekem nem szentírás, meg egyik sem. Főleg az Ószövetség nem, de most az Újszövetségben is sikerült találni dolgot, amivel nem értek egyet. De ez ilyen, mivel azt is emberek írták, és mi emberek hajlamosak vagyunk félreértelmezni dolgokat. Ezt vallom, hogy inkább figyeljünk az érzéseinkre, és próbáljuk meg az életben megtalálni Istent, aki szerintem a mindent behálózó szeretet. Kb. ilyesmi a hitem.

Nekem így nagyon jó érzés, sokszor radikálisan szeretni. :D Ez
2011. jan. 02. vasárnap 15:35
/VILÀGBÈKE Biztos!?/

Nekem így nagyon jó érzés, sokszor radikálisan szeretni. :D Ez nem vonja maga után azt, hogy akkor a haragot is radikálisan élném meg, mert nem. Nem vágyom rá, hogy felszámoljam az érzelmi állapotom, hozzáállásom, ezzel így békében vagyok, hogy ilyen vagyok. Azért Jézustól elég erős volt ez a mondat (ha tényleg mondta, és nem csak kitalálta, aki írta, Lukács evangéliumában van, azt olvastam most). Nem tetszik, és persze nem is fogadom meg, akárki találta is ki. :D Szerintem olyannak kell lennem, amilyen szeretnék, és nekem így jó. Ezt nem mondhatja meg egy könyv sem szerintem.