Ramina teljes hozzászólásai | Önmegvalósítás.hu

Ramina teljes hozzászólásai

Hozzászólás Edit link Comment Widget
az egészséges test
2010. szep. 22. szerda 12:24
/Miért van szemüvege a Dalai Lámának?/

Vajon mivel függhet össze az egészséges fizikai test?
A maradéktalan önismerettel?
A megvilágosodással vagy másképp fogalmazva, a ráébredt és kiteljesedett Tudatossággal?
Vajon Tollénak nincs semmi baja? Nem is lesz? És ha lesz, mivel magyarázzuk majd?
És mi van akkor Ramanával, aki utolsó éveiben megbetegedett pedig megvilágosodott volt?
És Papaji?

mintha
2010. szep. 17. péntek 15:31
/Pártalanság/

Szia Éva,

Úgy vélem, ne féljünk felvállalni magunkat önmegvalósitóként hót-szerelmesen sem!

Azt hiszem, Hermessre reagáltam főleg. Az jött le nekem az irásából, mintha magáról irt volna, az ő szakaszairól, ahogy ő élte meg eddig a párkapcsolatait.
Kicsit félősen, gátlásosan,alárendelődve, nem igazán megmutatva, ki is ő és mit is képvisel,mi neki a fontos,stb.....az elején......vagy talán kicsit tovább....?
Talán nem is azért, mert elboritja őt a szerelem, hanem azért, mert potenciális párra akadt, akit nem akar elszalasztani.
Ha nem ez a helyzet Hermess, akkor mélységes elnézést! :-)

Érzelmekben bővelkedő ember vagyok s mint ilyen sokszor voltam már szerelmes. Igen, van egy ilyen állapota az embernek az elején, nekem is volt,hogy a nagy szerelmi átadásban önkéntelenül is passzolni akar,szebbet, de inkább mást mutat magából.....nagyobb toleranciát, elfogást stb.
Jó pár éve nálam már ennyi sincs, rögtön, szerelmesen is, önérvényesitő-önmegvalósitó vagyok. Egyszerűen igy jön.

az első pillanattól kezdve
2010. szep. 17. péntek 13:57
/Pártalanság/

Szia Hermess!

Az első pillanattól kezdve lehet és szerintem ajánlatos önérvényesitést folytatni a pár mindkét felének.
Hiszen milyen az már, hogy nem vállalom fel magam önérvényesitőnek, önmegvalósitónak, amilyen vagyok egyébként?
Ha attól tartok, hogy igy nem vállalnak be és elszalad a partner?
És ha ezzel együtt bevállal? :-)

Az első időszak elragadtatása teszi alapból elfogadóbbá, nyitottabbá, megfelelősebbé az embert.
Ennek ellenére, ugye nem baj, hogy nem hiszek ezekben a szakaszokban... ? Meg abban se, hogy kezdetben vannak az érzelmek.... utána jön a....
Érzelmek nélkül nincs is folytatás- számomra.........csak magamról beszélek.....

És most leforditom magyarra a következő bekezdésed:igen egyetértek, nagyon keserves, ha otthagyják az embert. :-) Hogy sokat tanul-e akkor? nem tudom, de hogy padlót fog, az szinte biztos :-))

A vége meg igy van, szerintem is.

szempontok
2010. szep. 17. péntek 13:17
/Pártalanság/

Azt hiszem, most már értem, te mire használtad a "tanulás" szót, Eta.
Azt a tanulást, ami a párkapcsolat után történik, azt én összegezésnek, tanulság levonásnak, analizálásnak nevezem. Különben sok dolog esik le ilyenkor, igazad van, távolabb az érzelmektől.
De szerintem egy párkapcsolat az maga a Tanulás. Lehet, hogy akkor ezt nem igy érezzük vagy nem vesszük észre, de az.
Még attól is függetlenül az, hogy milyen a párkapcsolat (pocsék-egymást nyiró vagy általában pozitiv-feltöltő).

Miért kéne egy érzelmeit megélő párkapcsolatnak "ködösnek" lennie? Az nem lehet, hogy valódi érzelmek, de köd nélkül? Mi a köd nálad? Indulat? Elragadtatás?

Érdekes, hogy bevonzod a megmentésre váró férfiakat....akiket aztán nem vagy hajlandó megmenteni...nem? :-)

De ezzel még nem válaszoltál a kérdésemre, hogy tudniillik miért zárja ki egy egész embert kivánó élet a párkapcsolatot? Most hirtelen hires példák ugrottak be ennek a cáfolatára: Gandhi és felesége, Láma Ole és a többiek... de nem kell ilyen messzire menni.
Nem lehet, hogy csak kifogást gyártottál?

Kedves Karmatörlő!
2010. szep. 16. csütörtök 11:50
/Pártalanság/

Szia Karmatörlő!

Most nem a bloghoz szólok hozzá, hanem neked irok.
Hétfőn megyek egy Nelson biorezonanciás felmérésre. Azt irtad egyszer, hogy neked is segitett.
Kérlek, tudnál egy kis infót adni a Nelsonról?
Tudd valamit ez a gép a régi, gyerekkori elakadásokkal is kezdeni?
Egyáltalán minden érdekel....
Köszi a válaszod!
Ramina

igy hát semmit sem számitana....
2010. szep. 15. szerda 10:42
/Mi a fontosabb, az őszinteség vagy az élet?/

Ha hétköznapi szituációnak nézzük, akkor nem kétséges, hogy az életemet választanám.
Az életben maradásom elsöprően fontosabb lenne, mint bármi más.
Semmilyen elv miatt. Egyszerűen ösztönből.
Különben is, az én olvasatomban , az Élet szentsége nem sérülne.
A Élet szentsége a földi életben arról szól nekem, hogy nem vesszük el sem a mások, sem a saját életünket.És itt nem ez a szituáció.
Arról van szó, hogy életveszélyesen megtámadtak és igyekszem életben maradni.

Magasabb szempontból sem lenne az Élet szentsége csorbitva azáltal, hogy én mondjuk meghalok egy támadásban.Mert az Élet az örök és folytatólagos létezést is jelenti. Ugyanúgy folytatódna tovább az egész élet és az én egyéni életem is, csak test nélkül.

Hazugság árán is védeném az életemet.
Nagyon messze vagyok még az önhazugság és illúziómentességtől.Igy hát semmit sem számitana, hogy éppen akkor hazudok megint.Igaz akkor nem magamnak, hanem a támadómnak.....

A tökéletesedés azon fokán azonban, ahol már szinte a teljes külső és belső Valóságot látom (szinről-szinre), már nem lenne jelentősége megtartani az én akaratomból ezt az inkarnációt - sem életvédelemmel, sem hazugsággal- igy hát akkor már nem hazudnék...oka fogyottá válna a hazugság. Inkább az Isteni elrendelésre biznám magam.

a mi reakciónk
2010. szep. 14. kedd 14:00
/A gyerekek, akiket elnyomnak/

A szüleinket mi választjuk ugyan,
de ők "csak" különböző hatásokat gyakorolnak ránk. Főleg öntudatlanul.
Ám hogy mi, gyerekek, ezekre a hatásokra és egyáltalán a gyermekkorunkra hogyan reagálunk, az már egyéni és tőlünk függ.
Van, aki komor, bezárt felnőtt lesz, mert elnyomták és van aki nem.
Különböző lelkek, más-más reakciót produkáhatlnak nagyjából hasonló hatásokra, a lélek kapacitása, a hozott saját és a családi felmenők megoldatlanságai, a leszületés előtti fejlődési terv és sorolhatnám.......... függvényében.

2 kérdés
2010. szep. 14. kedd 10:50
/Pártalanság/

Két dolog gondolkoztatott el, kedves Naphold......

..azt irod: a páros időszakaink alatt, nem tanulunk ,csak töltődünk, és csak a pártalan periódusban tanulunk keményen. Ez tényleg igy van szerinted?

...a másik: ha egész embert kivánó munkát végzünk, akkor az miért zárja ki - néha, ahogy irod - a párkapcsolatot?

a félelem
2010. szep. 07. kedd 11:11
/Egy kis spirituális egyveleg :)/

Szia Spiritourus!

Csak a félelemre reagálnék a hozzászólásodból.
Én is sokat olvastam arról, hogy átlépjük a félelmet stb.
Te is azt irod , a félelmet át lehet lépni a szabad akarat által.
Hát, nekem ez soha nem ment.
Az érzések, nem az akarat befolyása alatt állnak.
Nem lehet akarni ezt vagy azt érezni.
Az érzések és az akarat két külön világ.
Ha elhatároztam szabad akaratomból, hogy nem félek, akkor is féltem. Nem tudtam eltüntetni a félelem érzését. Persze az elején még próbálkoztam, azzal, hogy beleéltem magam meg bebeszéltem magamnak, hogy "lám, már nem is félek" de később kiderült, hogy csak ügyesen elfojtottam.

Sokat figyeltem a félelmeimet és rájöttem, hogy el kell fogadnom, ha ott vannak, ezt tudatositanom kell és ennek ellenére meglépnem a dolgaimat. A félelem-barátommal együtt. Akkor jelentősen csökkent a félelem érzése bennem és a fókusz a pozitivabb - nem gátló érzelmeimre terelődött.

Sokan, te is , úgy beszélnek a félelemről, mint aminek egyszer vége lehet. Egyszercsak végetér a félelem...átlépünk rajta stb.
Nem hiszek ebben, ez egy teória, illúzió, önbecsapás.
A félelem, mint érzés, része az emberi érzéseknek, amelyek mindig is voltak és lesznek az emberi lényekben. Ezért vége sincs. (sem kezdete) Nem lehet túllépni rajta egyszer s mindenkorra. "Leküzdeni" meg pláne nem, de ebben te is egyetértesz velem.
Ha az élet egyik területén gyengül is a hatása, egy másik területen, pl. egy új szituáció révén,vagy egy más életszakaszban ismét "találkozhatunk" vele.
De ez nem baj.Ez igy normális.
Azt hiszem, hogy az egy teljes félreértés, hogy lehet félelem nélkül élni vagy hogy ez is egy cél lenne.

A gyakorlatban, magamon inkább azt látom:
vagy a félelmet kiváltó/fenntartó lelki okokat tudom oldani (önismeret) vagy a félelemmel együtt csinálni a dolgomat - és ekkor "inaktivvá" válik. Legalábbis, domináns érzelemből átmegy egy jelentéktelen érzelemmé, aminek már nincs gátló, negativ hatása rám nézve.

értem Szeges
2010. szep. 06. hétfő 10:38
/Lehet tudni, hogy mi a cél, vagy csak általában beszélhetünk róla, mint például az élet célja a szabadság?/

Én rögtön a fizikai halálra gondoltam...
és oké, igy már értem, hogy te hogy érted :-)
Ez a folyamat nekem a inkább a "fejlődés" szót juttatja eszembe, mint a halált.